המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
בצדק,מסירה רעה של בראיינטMTA2311 כתב:איך הוא עצבני



Bluesman כתב:חולון בהלם. מה זאת אומרת אי אפשר לתופס לשחקן את שתי הידיים?

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], felix_r, Google [Bot], Google Adsense [Bot], מרסר ו־20 אורחים