יורוליג מח' 20: באיירן מינכן נגד מכבי ת"א, חמישי, 21:30

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: יורוליג מח' 20: באיירן מינכן נגד מכבי ת"א, חמישי, 21:30

הודעהעל ידי Holiday_Armadillo » 24 ינואר 2020, 00:04

מה חשבתם שיקרה ברגע שהעלו את הנתון שמכבי אף פעם לא הפסידו לבאיירן?
:alan:
סמל אישי של המשתמש
Holiday_Armadillo
חבר צוות
 
הודעות: 62193
הצטרף: 20 אפריל 2011, 17:22
מיקום: פותחת_את_הקובץ



Re: יורוליג מח' 20: באיירן מינכן נגד מכבי ת"א, חמישי, 21:30

הודעהעל ידי Jack55 » 24 ינואר 2020, 00:04

השלשות של סקוטי לא נכנסות
תמונה
סמל אישי של המשתמש
Jack55
 
הודעות: 19980
הצטרף: 26 אוקטובר 2017, 00:32

Re: יורוליג מח' 20: באיירן מינכן נגד מכבי ת"א, חמישי, 21:30

הודעהעל ידי ShiriV » 24 ינואר 2020, 00:04

פשוט לא להאמין מה שקורה הערב לסקוטי ודורסי. סיוט שלא נגמר

Sent from my LG G7 ThinQ using Tapatalk
מחליקה על מדבקה
סמל אישי של המשתמש
ShiriV
 
הודעות: 9472
הצטרף: 28 נובמבר 2016, 22:57
מיקום: פה

Re: יורוליג מח' 20: באיירן מינכן נגד מכבי ת"א, חמישי, 21:30

הודעהעל ידי שופי שוף » 24 ינואר 2020, 00:04

משחק שמרגיש כמו העונה שעברה
סמל אישי של המשתמש
שופי שוף
 
הודעות: 910
הצטרף: 22 אוגוסט 2018, 17:57

Re: יורוליג מח' 20: באיירן מינכן נגד מכבי ת"א, חמישי, 21:30

הודעהעל ידי BIG sofo » 24 ינואר 2020, 00:05

איזה פסימיים אתם
בסך הכל 9 הפרש
8 דקות לסוף!!!
BIG sofo
 
הודעות: 3233
הצטרף: 05 אפריל 2011, 21:39

Re: יורוליג מח' 20: באיירן מינכן נגד מכבי ת"א, חמישי, 21:30

הודעהעל ידי רנדי וייט » 24 ינואר 2020, 00:05

כלום לא נכנס
רנדי וייט
 
הודעות: 950
הצטרף: 20 אוקטובר 2011, 20:07

Re: יורוליג מח' 20: באיירן מינכן נגד מכבי ת"א, חמישי, 21:30

הודעהעל ידי Jack55 » 24 ינואר 2020, 00:05

ג'קסון!!!
תמונה
סמל אישי של המשתמש
Jack55
 
הודעות: 19980
הצטרף: 26 אוקטובר 2017, 00:32

Re: יורוליג מח' 20: באיירן מינכן נגד מכבי ת

הודעהעל ידי BIG sofo » 24 ינואר 2020, 00:06

BIG sofo כתב:
שמואל1 כתב:תם

זהו
עכשיו אפשר להיות רגועים שמכבי תנצח את המשחק הזה!

מכבי תחזור למשחק
BIG sofo
 
הודעות: 3233
הצטרף: 05 אפריל 2011, 21:39

Re: יורוליג מח' 20: באיירן מינכן נגד מכבי ת"א, חמישי, 21:30

הודעהעל ידי Jack55 » 24 ינואר 2020, 00:06

ריבאונד אדיר של כהן
תמונה
סמל אישי של המשתמש
Jack55
 
הודעות: 19980
הצטרף: 26 אוקטובר 2017, 00:32

Re: יורוליג מח' 20: באיירן מינכן נגד מכבי ת"א, חמישי, 21:30

הודעהעל ידי ShiriV » 24 ינואר 2020, 00:07

מה לעזאזל זה היה?

Sent from my LG G7 ThinQ using Tapatalk
מחליקה על מדבקה
סמל אישי של המשתמש
ShiriV
 
הודעות: 9472
הצטרף: 28 נובמבר 2016, 22:57
מיקום: פה

Re: יורוליג מח' 20: באיירן מינכן נגד מכבי ת"א, חמישי, 21:30

הודעהעל ידי שופי שוף » 24 ינואר 2020, 00:07

למה ווילבקין ממשיך לעשות את זה? הוא רואה שזה לא מצליח לו
סמל אישי של המשתמש
שופי שוף
 
הודעות: 910
הצטרף: 22 אוגוסט 2018, 17:57

Re: יורוליג מח' 20: באיירן מינכן נגד מכבי ת

הודעהעל ידי BIG sofo » 24 ינואר 2020, 00:07

BIG sofo כתב:
BIG sofo כתב:
שמואל1 כתב:תם

זהו
עכשיו אפשר להיות רגועים שמכבי תנצח את המשחק הזה!

מכבי תחזור למשחק

אז מה שמואל...תם?
BIG sofo
 
הודעות: 3233
הצטרף: 05 אפריל 2011, 21:39

Re: יורוליג מח' 20: באיירן מינכן נגד מכבי ת"א, חמישי, 21:30

הודעהעל ידי שמואל1 » 24 ינואר 2020, 00:07

טכנית ווילבקין
תמונה
סמל אישי של המשתמש
שמואל1
חבר צוות
 
הודעות: 43796
הצטרף: 08 אפריל 2011, 16:14

Re: יורוליג מח' 20: באיירן מינכן נגד מכבי ת"א, חמישי, 21:30

הודעהעל ידי גל גל » 24 ינואר 2020, 00:08

שופי שוף כתב:למה ווילבקין ממשיך לעשות את זה? הוא רואה שזה לא מצליח לו


היה פאול ברור

לפחות שהיו שורקים
מכבי 2026
רובינסון קלארק בלאט
ווקר,לונדברג,דיבה שארפ
קולסון,בריסט,ריימן
הורד,ליף,לביא
הול סורקין בולומבוי
גל גל
 
הודעות: 8228
הצטרף: 05 אפריל 2011, 12:56

Re: יורוליג מח' 20: באיירן מינכן נגד מכבי ת"א, חמישי, 21:30

הודעהעל ידי Jack55 » 24 ינואר 2020, 00:08

כמה שטויות כמה
תמונה
סמל אישי של המשתמש
Jack55
 
הודעות: 19980
הצטרף: 26 אוקטובר 2017, 00:32

Re: יורוליג מח' 20: באיירן מינכן נגד מכבי ת"א, חמישי, 21:30

הודעהעל ידי itai7 » 24 ינואר 2020, 00:08

דביל סקוטי, איזה חוסר אחריות
itai7
 
הודעות: 12675
הצטרף: 05 אפריל 2011, 10:47

Re: יורוליג מח' 20: באיירן מינכן נגד מכבי ת"א, חמישי, 21:30

הודעהעל ידי A.Parker » 24 ינואר 2020, 00:08

למה אין ריפליי לזה? מאמין שהיה שם מגע
A.Parker
 
הודעות: 11810
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: יורוליג מח' 20: באיירן מינכן נגד מכבי ת"א, חמישי, 21:30

הודעהעל ידי רנדי וייט » 24 ינואר 2020, 00:08

שופי שוף כתב:למה ווילבקין ממשיך לעשות את זה? הוא רואה שזה לא מצליח לו

2 מ11
אם מפסידים זה לגמרי עליו
רנדי וייט
 
הודעות: 950
הצטרף: 20 אוקטובר 2011, 20:07

Re: יורוליג מח' 20: באיירן מינכן נגד מכבי ת"א, חמישי, 21:30

הודעהעל ידי קובי » 24 ינואר 2020, 00:08

וואוו ווילבקין היום במפגן של אפסיות מטורפת
הסגל שלי:
PG-שארונאס יאסיקביצ'יוס
SG-מיקי ברקוביץ'
SF-אנטוני פארקר
PF-ארל וויליאמס
C-ניקולה וויצ'יץ'
מחליפים:דרק שארפ, קווין מגי, נייט האפמן, אריאל מקדונלד, ג'ים בוטרייט, עודד קטש, דורון ג'מצ'י, מייסאו באסטון
מאמן:פיני גרשון
עוזרים:רלף קליין ודיוויד בלאט
סמל אישי של המשתמש
קובי
 
הודעות: 5920
הצטרף: 05 אפריל 2011, 10:00
מיקום: Open Space

Re: יורוליג מח' 20: באיירן מינכן נגד מכבי ת"א, חמישי, 21:30

הודעהעל ידי שופי שוף » 24 ינואר 2020, 00:09

רנדי וייט כתב:
שופי שוף כתב:למה ווילבקין ממשיך לעשות את זה? הוא רואה שזה לא מצליח לו

2 מ11
אם מפסידים זה לגמרי עליו

+1000
סמל אישי של המשתמש
שופי שוף
 
הודעות: 910
הצטרף: 22 אוגוסט 2018, 17:57

הקודםהבא

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Baidu [Spider], Bing [Bot], Google [Bot] ו־35 אורחים