המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991


בשלות כתב:החליפו מזוזות בחדר הלבשה
itai7 כתב:אני בהיכל, אחלה אווירה, בהצלחה לנו

Hujirat כתב:האנטישמים בהפקה של היורוליג חתכו את ההמנון
משתמשים הגולשים בפורום זה: A.Parker, Google Adsense [Bot], yon1 ו־12 אורחים