המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991


RomanR כתב:לא הבנתי למה לא שרקו חצי?
Sent from my Redmi Note 8 using Tapatalk


בשלות כתב:האנגלית של אבדיה ואאוו

itai7 כתב:מה שכן ברייאנט צריך להתחיל לקלוע



משתמשים הגולשים בפורום זה: Baidu [Spider], felix_r, Gevaudan, אליאור, מרסר ו־14 אורחים