המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
יוסי22 כתב:פנר במופע באמת נורא, לא יאומן .
מהלך יפה של דורסי ואבדיה .

Jack55 כתב:איזה שור ריינולדס, הולך מכות עם וסלי



משתמשים הגולשים בפורום זה: Baidu [Spider], Bing [Bot], Google [Bot], מרסר, עידן ו־11 אורחים