יורוליג, מח' 28: הכוכב האדום - מכבי ת''א 76-92

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: יורוליג, מח' 27: הכוכב האדום - מכבי ת

הודעהעל ידי שופי שוף » 06 מרץ 2020, 21:15

אין ריבאונד ואין הגנה
סמל אישי של המשתמש
שופי שוף
 
הודעות: 910
הצטרף: 22 אוגוסט 2018, 17:57



Re: יורוליג, מח' 27: הכוכב האדום - מכבי ת

הודעהעל ידי Jack55 » 06 מרץ 2020, 21:16

דני שומר פשוט פנטסטי בפוסט
תמונה
סמל אישי של המשתמש
Jack55
 
הודעות: 19980
הצטרף: 26 אוקטובר 2017, 00:32

Re: יורוליג, מח' 27: הכוכב האדום - מכבי ת"א, שישי, 20:00

הודעהעל ידי שמואל1 » 06 מרץ 2020, 21:19

רבע רע
תמונה
סמל אישי של המשתמש
שמואל1
חבר צוות
 
הודעות: 43796
הצטרף: 08 אפריל 2011, 16:14

Re: יורוליג, מח' 27: הכוכב האדום - מכבי ת

הודעהעל ידי itai7 » 06 מרץ 2020, 21:19

מקווה שיאניס ישטוף אותם טוב

איזה רבע פח
itai7
 
הודעות: 12675
הצטרף: 05 אפריל 2011, 10:47

Re: יורוליג, מח' 27: הכוכב האדום - מכבי ת

הודעהעל ידי יוסי22 » 06 מרץ 2020, 21:20

ברבע שהם קולעים באחוזים כאלה מחוץ לקשת זו תוצאה סבירה .
יוסי22
 
הודעות: 5180
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:49

Re: יורוליג, מח' 27: הכוכב האדום - מכבי ת

הודעהעל ידי MTAbasket » 06 מרץ 2020, 21:20

משחק הגנה רע
ריבאונד ההגנה מביש
ולמה אנגלו לא משחק אני לא מבין, שספי יעיף את החמאה כבר
MTAbasket
 
הודעות: 1580
הצטרף: 01 אוקטובר 2019, 11:43

Re: יורוליג, מח' 27: הכוכב האדום - מכבי ת

הודעהעל ידי ShiriV » 06 מרץ 2020, 21:21

MTAbasket כתב:משחק הגנה רע
ריבאונד ההגנה מביש
ולמה אנגלו לא משחק אני לא מבין, שספי יעיף את החמאה כבר


אלא אם הוא פצוע, אין שום סיבה שכהן יעלה לפניו. באמת תמוה
מחליקה על מדבקה
סמל אישי של המשתמש
ShiriV
 
הודעות: 9472
הצטרף: 28 נובמבר 2016, 22:57
מיקום: פה

Re: יורוליג, מח' 27: הכוכב האדום - מכבי ת

הודעהעל ידי Jack55 » 06 מרץ 2020, 21:21

הם לא ימשיכו לקלוע ככה, ריצה טובה עכשיו ומכבי חוזרים לעניינים.
תמונה
סמל אישי של המשתמש
Jack55
 
הודעות: 19980
הצטרף: 26 אוקטובר 2017, 00:32

Re: יורוליג, מח' 27: הכוכב האדום - מכבי ת"א, שישי, 20:00

הודעהעל ידי שמואל1 » 06 מרץ 2020, 21:22

ואו בארון
תמונה
סמל אישי של המשתמש
שמואל1
חבר צוות
 
הודעות: 43796
הצטרף: 08 אפריל 2011, 16:14

Re: יורוליג, מח' 27: הכוכב האדום - מכבי ת

הודעהעל ידי felix_r » 06 מרץ 2020, 21:23

פשוט צריך למנוע מברון את הכדור!
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52906
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: יורוליג, מח' 27: הכוכב האדום - מכבי ת

הודעהעל ידי ShiriV » 06 מרץ 2020, 21:23

שמישהו ידביק כבר בקורונה את הכלב הזה
מחליקה על מדבקה
סמל אישי של המשתמש
ShiriV
 
הודעות: 9472
הצטרף: 28 נובמבר 2016, 22:57
מיקום: פה

Re: יורוליג, מח' 27: הכוכב האדום - מכבי ת

הודעהעל ידי Jack55 » 06 מרץ 2020, 21:24

ריינולדס מעולה
תמונה
סמל אישי של המשתמש
Jack55
 
הודעות: 19980
הצטרף: 26 אוקטובר 2017, 00:32

Re: יורוליג, מח' 27: הכוכב האדום - מכבי ת

הודעהעל ידי יוסי22 » 06 מרץ 2020, 21:25

מישהו מבין למה קלויארו לא עולה כדי לשמור קצת ?
יוסי22
 
הודעות: 5180
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:49

Re: יורוליג, מח' 27: הכוכב האדום - מכבי ת

הודעהעל ידי ShiriV » 06 מרץ 2020, 21:25

לריינולדס יש חתיכת כדורסל
מחליקה על מדבקה
סמל אישי של המשתמש
ShiriV
 
הודעות: 9472
הצטרף: 28 נובמבר 2016, 22:57
מיקום: פה

Re: יורוליג, מח' 27: הכוכב האדום - מכבי ת

הודעהעל ידי Jack55 » 06 מרץ 2020, 21:25

בעיניי ריינולדס שחקן יותר טוב מאייסי אגב.
תמונה
סמל אישי של המשתמש
Jack55
 
הודעות: 19980
הצטרף: 26 אוקטובר 2017, 00:32

Re: יורוליג, מח' 27: הכוכב האדום - מכבי ת

הודעהעל ידי felix_r » 06 מרץ 2020, 21:26

בשביל מה הוריד את אבדיה ?
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52906
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: יורוליג, מח' 27: הכוכב האדום - מכבי ת

הודעהעל ידי ShiriV » 06 מרץ 2020, 21:27

דורסי התחיל לחרב
מחליקה על מדבקה
סמל אישי של המשתמש
ShiriV
 
הודעות: 9472
הצטרף: 28 נובמבר 2016, 22:57
מיקום: פה

Re: יורוליג, מח' 27: הכוכב האדום - מכבי ת

הודעהעל ידי Jack55 » 06 מרץ 2020, 21:27

ShiriV כתב:דורסי ממשיך לחרב

תוקן
תמונה
סמל אישי של המשתמש
Jack55
 
הודעות: 19980
הצטרף: 26 אוקטובר 2017, 00:32

Re: יורוליג, מח' 27: הכוכב האדום - מכבי ת

הודעהעל ידי itai7 » 06 מרץ 2020, 21:28

ואו בריאנט פח
itai7
 
הודעות: 12675
הצטרף: 05 אפריל 2011, 10:47

Re: יורוליג, מח' 27: הכוכב האדום - מכבי ת

הודעהעל ידי שופי שוף » 06 מרץ 2020, 21:28

למה ווילבקין כל כך הרבה זמן על הספסל? למה יאניס מחכה בדיוק
סמל אישי של המשתמש
שופי שוף
 
הודעות: 910
הצטרף: 22 אוגוסט 2018, 17:57

הקודםהבא

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־31 אורחים