על ידי שמוליק » 04 יוני 2020, 19:54
החציל האצטקי כתב:שמוליק כתב:החציל האצטקי כתב:לא צריך עוד רכז.
ווילבקין זה הרכז הפותח.
בראיינט, דורסי, ג׳ונדי, זוסמן יובילו כדור. זה לא רע.
אתה רוצה שהחבר׳ה האלה יקבלו את הכדור ויקבלו החלטות טובות.
לא רק יתחבאו בפינה.
לא צריך עוד ״בעל בית״.
כשזוסמן מוביל כדור, אתה מאבד אותי. אני שמח אם בראון/פנגוס/ווקאפ או שניים מהשלושה יאיישו את עמדת הרכז (להבדיל והובלת כדור). אם רק אחד מהם יגיע, פוסטר מחולון או ג'ייקובן בראון כגיבוי נהדר. אם גם זה, לא, בלאט/מדר.
וולבקין ודורסי צריכים להתרכז ב"גאנריה" וג'ונדי כגיבוי ל 2 העמדות.
אני מדבר בעיקר על בראיינט. מאוד מחזיק ממנו.
היכולות שלו גם בהגנה, גם בקליעה, גם אוף דה בול- כבר במקום ממש טוב.
הוא שחקן שיודע לשחק עם הכדור ביד ועשה את זה מצויין כל הקריירה- ככה שאני מצפה לראות עוד שיפור אצלו.
מאחל לנו שיתקדם, כי כשיממש את הפוטנציאל המלא שלו- הוא שחקן סופר איכותי.
יהיה קשה לראות את זה קורה אם השיטה תאלץ אותו להתחבא בפינות.
אתה צודק. הוא הפעיל נהדר את השחקנים סביבו באילת ובמכבי נראה כאילו קיבל הנחייה להיכנס בכוח לסל. גם דורסי.
Mac McClung שמונה אסיסטים למשחק 30 נקודות 29 מדד יעילות בג'יליג, קלארק,נועם יעקב/ים מדר
דוויין וושינגטון, Jared Butler,שארפ, גונדי
קולסון, בריסט, ספנסר וייס/בן גולד מאשדוד
הורד,סורקין, ליף
Moses Brown2.18, אוסקר צ׳יבווה, Tyrell Harrison 2:13