המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
MTA2311 כתב:סקוטי לא מקבל כלום מהשופטים בארץ
MTA2311 כתב:סקוטי לא מקבל כלום מהשופטים בארץ
itai7 כתב:איזה סל
felix_r כתב:itai7 כתב:איזה סל
הייתי מעדיף לראות אותו משחק איזה פיק-נ-רול עם גבוה
itai7 כתב:felix_r כתב:itai7 כתב:איזה סל
הייתי מעדיף לראות אותו משחק איזה פיק-נ-רול עם גבוה
כל הגבוהים איטים

Bluesman כתב:אבדיה מאד לא חד היום
משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, felix_r, Gevaudan, Google [Bot], מרסר ו־10 אורחים