המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

והאנטר שהיה אדיר בהגנהShiriV כתב:צריך להגיד תודה לבראיינט שבשתי השלשות הסופר חשובות שלו שמר אותנו במשחק בתחילת ההארכה.

משתמשים הגולשים בפורום זה: Baidu [Spider], Google [Bot], Itaycohen7, yon1, מרסר, שמואל1 ו־10 אורחים