המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
felix_r כתב:עידו גור ואלי סהר זה פשוט אסון. מזיינים את המוח על שופטים מלפני תחילת המשחק ולאורך המשחק כולו. פשוט בלתי נסבלים!
משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, felix_r, Google Adsense [Bot], אדם, אליאור ו־15 אורחים