המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
A.Parker כתב:מזל טוב
ומזל טוב גם לטוז'ה

אחדשיודע כתב:A.Parker כתב:מזל טוב
ומזל טוב גם לטוז'ה
ולחנוש.
וללברון.
מזל טוב!
מזטמשתמשים הגולשים בפורום זה: A.Parker, felix_r, Google [Bot], Google Adsense [Bot] ו־19 אורחים