- דוקטור, תעזור לי! - ממה אתה סובל? - אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן. - אתה אוהד מכבי בכדורסל? - כן, דוקטור, איך ידעת? - חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
- דוקטור, תעזור לי! - ממה אתה סובל? - אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן. - אתה אוהד מכבי בכדורסל? - כן, דוקטור, איך ידעת? - חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
דווקא לקלויארו אתם מוסרים?????????????? גם לדורסי הייתה זריקה, גם לבראינט. בסוף פחדו לזרוק ונתנו לקלויארו
- דוקטור, תעזור לי! - ממה אתה סובל? - אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן. - אתה אוהד מכבי בכדורסל? - כן, דוקטור, איך ידעת? - חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!