המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
בטח להגנה, הבעיה היא שהוא לא עושה אותהitai7 כתב:מה זוסמן
ShiriV כתב:בטח להגנה, הבעיה היא שהוא לא עושה אותהitai7 כתב:מה זוסמן
Sent from my LG G7 ThinQ using Tapatalk
משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, Google [Bot] ו־17 אורחים