המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

itai7 כתב:לשם שינוי
הפעם נדוביץ לא ישחק בשל הפציעה שהוא סוחב תקופה

BIG sofo כתב:על מה משחקים?
אדגר פו כתב:זה משחק ידידות ?


משתמשים הגולשים בפורום זה: A.Parker, Avi1508, felix_r, Google Adsense [Bot], אדם, אליאור ו־16 אורחים