המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
felix_r כתב:הינה, זה מה שוילבקין צריך לעשות. מקבל - מעיף ! לא להתמזמז שעה בכידרורים
אדגר פו כתב:אין שום הצדקה מקצועית לדקות הרבות של כספי,.
felix_r כתב:יופי זוס!!!
משתמשים הגולשים בפורום זה: A.Parker, Avi1508, felix_r, Google [Bot], Google Adsense [Bot] ו־9 אורחים