המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991


יאניס לא צריך לסיים את אוקטובר.Blazergun כתב:יאניס כנראה לא יסיים את העונה - זה פשוט נראה נורא.

וזה בדיוק מה שמטריד. השחקן הכי טוב הוא זה שבכלל לא תכננו שיגיע.Jack55 כתב:אני מאוד מתרשם מלסורט
שחקן
משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, Gevaudan, Google [Bot], Google Adsense [Bot] ו־16 אורחים