המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
itai7 כתב:איזה הרכב מטומטם זה היה בסוף הרבע הזה
felix_r כתב:itai7 כתב:איזה הרכב מטומטם זה היה בסוף הרבע הזה
כן, אם יאניס היה יותר חכם, היה מכניס את לסור להגנה במקום זיזיץ' הכבד
royms כתב:הייתי מכניס את זיו/דיבה לקצת דקות, אם לנסות אותם זה לפחות עכשיי
itai7 כתב:סקוטי הורס
משתמשים הגולשים בפורום זה: A.Parker, Gevaudan, Google [Bot], Jack55, מרסר, עידן ו־12 אורחים