המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
חחחחחח לגמריאחדשיודע כתב:אבל עופר שלח אמר שהם לא קולעים טוב משלוש ואפשר לצופף בצבע.
קובי כתב:גם כהן וגם דיבה - מיותר ליורוליג. לא ברמה.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, felix_r, Google Adsense [Bot] ו־13 אורחים