המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
Blazergun כתב:למה הם שמו מוזיקה של משחק הדיונון wtf חחחחחחחח



וגריינג׳ר זה קוביקובי כתב:יש משהו במבט של טיילור שמזכיר את טרייסי מקגריידי.
נשבע, תנסו.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, Google [Bot], אדם ו־13 אורחים