toja27 כתב:לאחר 8 מחזורים מה התרשמתי?
שמכבי ואולימפייקוס שתי הקבוצות החזקות ביורוליג.
באמת יותר ממילאנו?
המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
toja27 כתב:לאחר 8 מחזורים מה התרשמתי?
שמכבי ואולימפייקוס שתי הקבוצות החזקות ביורוליג.
Tom1313 כתב:toja27 כתב:לאחר 8 מחזורים מה התרשמתי?
שמכבי ואולימפייקוס שתי הקבוצות החזקות ביורוליג.
באמת יותר ממילאנו?
משתמשים הגולשים בפורום זה: A.Parker, Avi1508, felix_r, Google [Bot], Google Adsense [Bot] ו־19 אורחים