המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
TAYO כתב:זיו לא מסוגל לתקוף את הסל מימין גם אם זה רק הוא והסל?
Sent from my iPhone using Tapatalk
A.Parker כתב:יאניס הרג את המשחק
משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, Gevaudan, Google [Bot], Google Adsense [Bot] ו־18 אורחים