המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

אדם כתב:צסקא לא בינונית .
מכבי שבונה קבוצה טובה אז היא מתמודדת כראוי מול שאר הקבוצות.
שמכבי מפסידה זה היריבה שמכבי מנצחת היריבה חלשה
משתמשים הגולשים בפורום זה: Baidu [Spider], Google [Bot], Google Adsense [Bot], שמוליק ו־8 אורחים