המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
חחחחח צחקתי בקול ונשפך לי הקפה.. אשכרה דמיינתי עובדי אלילים משחקים תחת הדרכתו של גודסמילוס כתב:לא נעים להגיד, אבל הרמה של המשחקים האלה לא רחוקה מדי מזו בליגה לדייגים, מלגזנים ועובדי אלילים.
my man כתב:חחחחח צחקתי בקול ונשפך לי הקפה.. אשכרה דמיינתי עובדי אלילים משחקים תחת הדרכתו של גודסמילוס כתב:לא נעים להגיד, אבל הרמה של המשחקים האלה לא רחוקה מדי מזו בליגה לדייגים, מלגזנים ועובדי אלילים.
משתמשים הגולשים בפורום זה: A.Parker, Google [Bot], Jack55, מרסר, עידן ו־14 אורחים