המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
Jack55 כתב:מעצבן אותי שסורקין לא רואה מגרש
itai7 כתב:ואו
תרגיל התקפה לשלשה!
סומבץ כתב:itai7 כתב:ואו
תרגיל התקפה לשלשה!
אז מסתבר שזה כן אפשרי הא?
משתמשים הגולשים בפורום זה: Baidu [Spider], Google [Bot], Google Adsense [Bot], שמוליק ו־9 אורחים