המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991


Jack55 כתב:מכבי ת"א במו"מ עם סילביין פרנסיסקו
רוצים להחתים אותו על חוזה ארוך (3-4 עונות) ובשנה הקרובה להשאיל אותו
יהודי?Jack55 כתב:מכבי ת"א במו"מ עם סילביין פרנסיסקו
רוצים להחתים אותו על חוזה ארוך (3-4 עונות) ובשנה הקרובה להשאיל אותו

עידן כתב:Jack55 כתב:מכבי ת"א במו"מ עם סילביין פרנסיסקו
רוצים להחתים אותו על חוזה ארוך (3-4 עונות) ובשנה הקרובה להשאיל אותו
קמרון טיילור 2? בשביל מה זה טוב?

Neo כתב:אחלה שחקן פרנסיסקו , לא מבין את הזלזול
כתבתי עליו פעם בסקאוטינג ........ אם ישים על עצמו עוד 8 קילו שרירים יהיה שחקן נבא

נהדר. פשוט מכבי כל כך יודעת לנצל שחקנים שהיא משאילה.Jack55 כתב:מכבי ת"א במו"מ עם סילביין פרנסיסקו
רוצים להחתים אותו על חוזה ארוך (3-4 עונות) ובשנה הקרובה להשאיל אותו
מסכים עם מה שאתה אומר, מבחינת הרעיון הוא טוב, אבל לא בטוח שמכבי זה המקום הנכון בשביל זה, מקווה שיפתיעו איכשהו עם זה בעתידRampel כתב:נהדר. פשוט מכבי כל כך יודעת לנצל שחקנים שהיא משאילה.Jack55 כתב:מכבי ת"א במו"מ עם סילביין פרנסיסקו
רוצים להחתים אותו על חוזה ארוך (3-4 עונות) ובשנה הקרובה להשאיל אותו
יש לי רק שאלה היפוטתית. נניח שמכבי יודעת מה היא עושה ובאמת רוצה להחתים רכז פוטנציאלי לעתיד בן 25 לטווח ארוך ולהשאיל עד שיהיה בו צורך - למה לא אוואנס?
Sent from my SM-S908E using Tapatalk

משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, felix_r, מרסר, עידן ו־48 אורחים