המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
גל גל כתב:בולדווין קלע בקולג ב 40 אחוז.
באירופה לא הראה אץ זה ככה.
אבל וואו איזה מדהים הוא היום
אחדשיודע כתב:גל גל כתב:בולדווין קלע בקולג ב 40 אחוז.
באירופה לא הראה אץ זה ככה.
אבל וואו איזה מדהים הוא היום
40 אחוז עם שלשה למשחק. אף פעם לא קלע 5 שלשות במכללות. דווקא בעונה שעברה בבאסקוניה היה לו משחק אחד כזה.
הראו במחצית הזאת את הפוטנציאל האמיתי שיש לקבוצה הזאתTAYO כתב:איזו מחצית הגנתית… מונאקו נחנקה למוות.
Sent from my iPhone using Tapatalk

Jack55 כתב:הראו במחצית הזאת את הפוטנציאל האמיתי שיש לקבוצה הזאתTAYO כתב:איזו מחצית הגנתית… מונאקו נחנקה למוות.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jack55 כתב:הראו במחצית הזאת את הפוטנציאל האמיתי שיש לקבוצה הזאתTAYO כתב:איזו מחצית הגנתית… מונאקו נחנקה למוות.
Sent from my iPhone using Tapatalk


my man כתב:הגנה הגנה הגנה
סה טו
my man כתב:הגנה הגנה הגנה
סה טו
MTA2311 כתב:המשחק הזה מראה שלמרות החסרונות יש מה להוציא מהסגל הזה. גם שחקנים שהיו פחות טובים היום שווים יותר. הבעיה הייתה ונשארה מאמן שלא מסוגל להוציא את זה.