המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

משה כתב:אולי שווה להכניס את הילארד
felix_r כתב:במשחק הבא בולדווין עם 5 שלשות לפחות
itai7 כתב:מה עם להגיד לבלדווין להפסיק לזרוק משלוש?


משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, Google [Bot], yon1, מרסר, עידן ו־10 אורחים