Jack55 כתב:אין מצב שמאבדים את זה
7 הפרש, ריכוז בהגנה בלי שלשות וזה שלנו
יש עוד הרבה זמן...
המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
Jack55 כתב:אין מצב שמאבדים את זה
7 הפרש, ריכוז בהגנה בלי שלשות וזה שלנו


משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, felix_r, Google Adsense [Bot] ו־18 אורחים