המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991


Avi1508 כתב:דעה אולי לא פופולארית פה
אבל היליארד צריך להישאר אין לנו מישהו עם הניסיון שלו
משה כתב:כמה חושך לורנזו כמה חושך
משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, Google [Bot], Google Adsense [Bot], מרסר ו־9 אורחים