פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל
המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
על ידי Jazzman » 08 יוני 2023, 20:45
מישהו עם החלטה מטומטמת. לא בטוח שממכבי. אני מבין ששתי הקבוצות עברו בידוק כזה. מיותר ומגוחך.
-
Jazzman
-
- הודעות: 1574
- הצטרף: 01 פברואר 2022, 23:11
על ידי RomanR » 08 יוני 2023, 20:49
Blazergun כתב:Shay_uzan כתב:האדיוטים בוכים שמכבי לא עושה בידוק ביטחוני לעצמה
אם עושים בידוק ביטחוני צריך לעשות את זה באופן הוגן - לעשות בידוק לתומר גינת כאילו הוא אשכרה מגניב אבוקות זה דבילי לחלוטין. מכבי פשוט עושה בושות לעצמה.
שחקנים ואנשי הנהלה מכניסים את האבוקות, שיעברו בידוק כמו האוהדים.
Sent from my RMX2111 using Tapatalk
-

RomanR
-
- הודעות: 5353
- הצטרף: 08 נובמבר 2016, 20:40
על ידי מרסר » 08 יוני 2023, 20:51
פתיחת המשחק נדחתה בעשר דקות ל 21:25
-
מרסר
-
- הודעות: 8092
- הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26
על ידי מרסר » 08 יוני 2023, 20:54
RomanR כתב:Blazergun כתב:Shay_uzan כתב:האדיוטים בוכים שמכבי לא עושה בידוק ביטחוני לעצמה
אם עושים בידוק ביטחוני צריך לעשות את זה באופן הוגן - לעשות בידוק לתומר גינת כאילו הוא אשכרה מגניב אבוקות זה דבילי לחלוטין. מכבי פשוט עושה בושות לעצמה.
שחקנים ואנשי הנהלה מכניסים את האבוקות, שיעברו בידוק כמו האוהדים.
Sent from my RMX2111 using Tapatalk
בדיוק, זוכרים את הדרבי רגל עם הזריקת כדורים באמצע התקפות של מכבי משער 5, אז איך הגיעו הכדורים לשער 5 מהשחקנים של הפועל בחימום בכוונה, הפועל רגל סל לא משנה שהם רואים את מכבי אז כולם שם מתגייסים לשנאה אחת גדולה נגד מכבי.
-
מרסר
-
- הודעות: 8092
- הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26
על ידי itai7 » 08 יוני 2023, 20:54
בשל תורי ענק בכניסה לאולם, המשחק יחל בשעה 21:25
-
itai7
-
- הודעות: 12675
- הצטרף: 05 אפריל 2011, 10:47
על ידי Blazergun » 08 יוני 2023, 20:57
RomanR כתב:Blazergun כתב:Shay_uzan כתב:האדיוטים בוכים שמכבי לא עושה בידוק ביטחוני לעצמה
אם עושים בידוק ביטחוני צריך לעשות את זה באופן הוגן - לעשות בידוק לתומר גינת כאילו הוא אשכרה מגניב אבוקות זה דבילי לחלוטין. מכבי פשוט עושה בושות לעצמה.
שחקנים ואנשי הנהלה מכניסים את האבוקות, שיעברו בידוק כמו האוהדים.
Sent from my RMX2111 using Tapatalk
שכל האוהדים יעברו בידוק (לא שזה באמת ימנע ממישהו שרוצה להכניס אבוקה, לא חסר מקרים בעבר ) בלי קשר אם הם אוהדי מכבי או הפועל. אנחנו התלוננו על אותם הדברים במונאקו ופתאום אנחנו עושים עין עקומה - ועכשיו נתנו לגיטימציה להפועל לעשות דברים מפגרים בעצמם במשחק הביתי שלהם. נמאס כבר מההתעסקויות הזולות האלה במקום להתעסק בכדורסל.
-

Blazergun
-
- הודעות: 483
- הצטרף: 12 יולי 2019, 08:04
על ידי מרסר » 08 יוני 2023, 21:00
Blazergun כתב:RomanR כתב:Blazergun כתב:Shay_uzan כתב:האדיוטים בוכים שמכבי לא עושה בידוק ביטחוני לעצמה
אם עושים בידוק ביטחוני צריך לעשות את זה באופן הוגן - לעשות בידוק לתומר גינת כאילו הוא אשכרה מגניב אבוקות זה דבילי לחלוטין. מכבי פשוט עושה בושות לעצמה.
שחקנים ואנשי הנהלה מכניסים את האבוקות, שיעברו בידוק כמו האוהדים.
Sent from my RMX2111 using Tapatalk
שכל האוהדים יעברו בידוק (לא שזה באמת ימנע ממישהו שרוצה להכניס אבוקה, לא חסר מקרים בעבר ) בלי קשר אם הם אוהדי מכבי או הפועל. אנחנו התלוננו על אותם הדברים במונאקו ופתאום אנחנו עושים עין עקומה - ועכשיו נתנו לגיטימציה להפועל לעשות דברים מפגרים בעצמם במשחק הביתי שלהם. נמאס כבר מההתעסקויות הזולות האלה במקום להתעסק בכדורסל.
יש הבדל, במונאקו אוהדי מכבי לא התפרעו ולא הדליקו אש ביציעים וזרקו את זה על אוהדי מונאקו, אוהדי הפועל ת"א אלימים בצורה חריגה.
-
מרסר
-
- הודעות: 8092
- הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26
על ידי Blazergun » 08 יוני 2023, 21:03
מרסר כתב:Blazergun כתב:RomanR כתב:Blazergun כתב:Shay_uzan כתב:האדיוטים בוכים שמכבי לא עושה בידוק ביטחוני לעצמה
אם עושים בידוק ביטחוני צריך לעשות את זה באופן הוגן - לעשות בידוק לתומר גינת כאילו הוא אשכרה מגניב אבוקות זה דבילי לחלוטין. מכבי פשוט עושה בושות לעצמה.
שחקנים ואנשי הנהלה מכניסים את האבוקות, שיעברו בידוק כמו האוהדים.
Sent from my RMX2111 using Tapatalk
שכל האוהדים יעברו בידוק (לא שזה באמת ימנע ממישהו שרוצה להכניס אבוקה, לא חסר מקרים בעבר ) בלי קשר אם הם אוהדי מכבי או הפועל. אנחנו התלוננו על אותם הדברים במונאקו ופתאום אנחנו עושים עין עקומה - ועכשיו נתנו לגיטימציה להפועל לעשות דברים מפגרים בעצמם במשחק הביתי שלהם. נמאס כבר מההתעסקויות הזולות האלה במקום להתעסק בכדורסל.
יש הבדל, במונאקו אוהדי מכבי לא התפרעו ולא הדליקו אש ביציעים וזרקו את זה על אוהדי מונאקו, אוהדי הפועל ת"א אלימים בצורה חריגה.
אתה מדבר על אותם אוהדים שהדליקו אבוקות ברחובות של מונאקו לפני משחקים? כל מה שאנחנו אומרים על הפועל מונאקו אמרו עלינו. זה סתם עכשיו הופך את האווירה אפילו לעוד יותר מגעילה והם יעשו לנו את אותו הדבר אם לא גרוע יותר .
-

Blazergun
-
- הודעות: 483
- הצטרף: 12 יולי 2019, 08:04
על ידי my man » 08 יוני 2023, 21:07
שלף: "ההחלטה של גינת היתה מרגשת"
די לא מאמין שמענישים אותנו בלשמוע אותו כל פעם מחדש
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
-

my man
-
- הודעות: 31662
- הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
- מיקום: #תמכרו
על ידי Blazergun » 08 יוני 2023, 21:08
בכל מקרה עם כל ההסחות דעת האלה מקווה שקטש הצליח לרכז את השחקנים לקראת המשחק הזה. יהיה טוב לסיים באליפות על הפועל.
-

Blazergun
-
- הודעות: 483
- הצטרף: 12 יולי 2019, 08:04
על ידי מרסר » 08 יוני 2023, 21:08
Blazergun כתב:מרסר כתב:Blazergun כתב:RomanR כתב:Blazergun כתב:
אם עושים בידוק ביטחוני צריך לעשות את זה באופן הוגן - לעשות בידוק לתומר גינת כאילו הוא אשכרה מגניב אבוקות זה דבילי לחלוטין. מכבי פשוט עושה בושות לעצמה.
שחקנים ואנשי הנהלה מכניסים את האבוקות, שיעברו בידוק כמו האוהדים.
Sent from my RMX2111 using Tapatalk
שכל האוהדים יעברו בידוק (לא שזה באמת ימנע ממישהו שרוצה להכניס אבוקה, לא חסר מקרים בעבר ) בלי קשר אם הם אוהדי מכבי או הפועל. אנחנו התלוננו על אותם הדברים במונאקו ופתאום אנחנו עושים עין עקומה - ועכשיו נתנו לגיטימציה להפועל לעשות דברים מפגרים בעצמם במשחק הביתי שלהם. נמאס כבר מההתעסקויות הזולות האלה במקום להתעסק בכדורסל.
יש הבדל, במונאקו אוהדי מכבי לא התפרעו ולא הדליקו אש ביציעים וזרקו את זה על אוהדי מונאקו, אוהדי הפועל ת"א אלימים בצורה חריגה.
אתה מדבר על אותם אוהדים שהדליקו אבוקות ברחובות של מונאקו לפני משחקים? כל מה שאנחנו אומרים על הפועל מונאקו אמרו עלינו. זה סתם עכשיו הופך את האווירה אפילו לעוד יותר מגעילה והם יעשו לנו את אותו הדבר אם לא גרוע יותר .
יש הבדל בין להדליק אבוקה ברחוב מאשר באולם סגור ועוד לזרוק את זה בוער על אנשים במטרה לפגוע בהם, מכבי צודקת אוהדי הפועל בכול דרבי באים במטרה לפגוע באוהדי מכבי.
-
מרסר
-
- הודעות: 8092
- הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26
על ידי מרסר » 08 יוני 2023, 21:11
my man כתב:שלף: "ההחלטה של גינת היתה מרגשת"
די לא מאמין שמענישים אותנו בלשמוע אותו כל פעם מחדש
"החלטה" נו באמת מי מאמין בכלל שגינת רצה להגיע למכבי, עשה תרגיל ראשון של סוכנים הדליף כיאלו הוא רוצה לבוא למכבי שבהפועל ילחצו ויתנו לו חוזה מכובד וכך היה, גינת שונא את מכבי כמו אחרון אוהדי הפועל.
-
מרסר
-
- הודעות: 8092
- הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26
על ידי itai7 » 08 יוני 2023, 21:17
היידה
-
itai7
-
- הודעות: 12675
- הצטרף: 05 אפריל 2011, 10:47
על ידי מרסר » 08 יוני 2023, 21:22
יאללה מכבי.
-
מרסר
-
- הודעות: 8092
- הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26
על ידי מרסר » 08 יוני 2023, 21:22
רסקין עזב את ערוץ הספורט ?
-
מרסר
-
- הודעות: 8092
- הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26
על ידי אדם » 08 יוני 2023, 21:26
בשם השם נעשה ונצליח
בעזרת השם ננצח
-
אדם
-
- הודעות: 2267
- הצטרף: 04 יוני 2011, 13:22
על ידי Shay_uzan » 08 יוני 2023, 21:27
איזו הפתעה... אחלה ליגה
-

Shay_uzan
-
- הודעות: 10180
- הצטרף: 31 יולי 2019, 15:08
על ידי itai7 » 08 יוני 2023, 21:27
ממש שוקינג שהכניסו אמלח
-
itai7
-
- הודעות: 12675
- הצטרף: 05 אפריל 2011, 10:47
על ידי my man » 08 יוני 2023, 21:28
מזל שהיו מגנומטרים
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
-

my man
-
- הודעות: 31662
- הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
- מיקום: #תמכרו
על ידי Avi1508 » 08 יוני 2023, 21:28
חבל שלא הפשיטו אותם גם
-
Avi1508
-
- הודעות: 4544
- הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31
חזור אל פורום אוהדים
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Cobra, felix_r, Google [Bot], Google Adsense [Bot], omerk, מרסר, עידן ו־15 אורחים