פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל
המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
על ידי שמואל1 » 12 יוני 2023, 00:43
מרסר כתב:שמואל1 כתב:אחדשיודע כתב:שמואל1 כתב:הפסד הליגה הכי גדול של מכבי ת''א עד הערב - 35 הפרש ב-91:56 למכבי חיפה ב-2016.
ההפרש הערב - 38
אורן דניאלי כתב:אז ככה:
* זהו הנצחון הגבוה ביותר של הפועל בדרבי אי פעם (הקודם היה 25).
* זה הכי הרבה נק' שמכבי חוטפת במשחק פלייאוף (הקודם היה 104).
* זו התבוסה הגדולה ביותר של מכבי לקבוצה ישראלית אי פעם (הקודמת 35)
* הכי הרבה נק' שהפועל קולעת בדרבי (הקודם 111)
נראה במשחק הבא אם יש להם כבוד
מביש. כל כך הרבה שיאים שליליים בערב אחד, ועוד בגמר
כבוד זה לתת להפועל 30 הפרש ביום שלישי אבל אני בספק אם זה יקרה, אם מכבי תנצח זה יהיה בהפרש לא גדול.
רק ניצחון בלפחות 40 יפצה על הערב הזה.
-

שמואל1
- חבר צוות
-
- הודעות: 43796
- הצטרף: 08 אפריל 2011, 16:14
על ידי sweety » 12 יוני 2023, 00:44
בושה ממש לא הייתי מסוגלת להמשיך לצפות בסוף המשחק. הם עשו הכל להוציא אותנו מריכוז כולל לחנוק את האולם באבוקות ולגרום לדחיה של 45 דקות...שלא לדבר על זריקת חפצים שאחד מהם פגע ברופא שלהם אאלט
אבל זה עדיין לא מצדיק מה שראינו ממכבי... שום רוח לחימה התפרקות מוחלטת כאילו ויתרו על המשחק כבר ברבע השלישי, שום ניסיון להוציא את הפועל מהשטף שלהם... בושה ממש, עצוב ומכעיס.
Sent from my SM-G991B using Tapatalk
מרגע של עצבות נצא גדולים וחזקים
-

sweety
-
- הודעות: 171
- הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:22
על ידי מרסר » 12 יוני 2023, 00:47
JarJarBinx כתב:בסוף מכל הביזיון של תחילת המשחק (וגם זריקת החפצים במהלכו) - הכל יימחק מהזיכרון של כולם בגלל התוצאה המטורפת
כן זה מסוג המשחקים שתמיד יזכירו לנו, מין כתם שלא ימחה כמו ההפסד ההוא לירושלים בשנות ה 90' שמכונה ה 23 לא יוצא לי מהראש.
-
מרסר
-
- הודעות: 8111
- הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26
על ידי מרסר » 12 יוני 2023, 00:49
שמואל1 כתב:מרסר כתב:שמואל1 כתב:אחדשיודע כתב:שמואל1 כתב:הפסד הליגה הכי גדול של מכבי ת''א עד הערב - 35 הפרש ב-91:56 למכבי חיפה ב-2016.
ההפרש הערב - 38
אורן דניאלי כתב:אז ככה:
* זהו הנצחון הגבוה ביותר של הפועל בדרבי אי פעם (הקודם היה 25).
* זה הכי הרבה נק' שמכבי חוטפת במשחק פלייאוף (הקודם היה 104).
* זו התבוסה הגדולה ביותר של מכבי לקבוצה ישראלית אי פעם (הקודמת 35)
* הכי הרבה נק' שהפועל קולעת בדרבי (הקודם 111)
נראה במשחק הבא אם יש להם כבוד
מביש. כל כך הרבה שיאים שליליים בערב אחד, ועוד בגמר
כבוד זה לתת להפועל 30 הפרש ביום שלישי אבל אני בספק אם זה יקרה, אם מכבי תנצח זה יהיה בהפרש לא גדול.
רק ניצחון בלפחות 40 יפצה על הערב הזה.
איזה 40 שמואל, אני קונה עכשיו הנפת צלחת ב 5 הפרש .
-
מרסר
-
- הודעות: 8111
- הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26
על ידי גיא » 12 יוני 2023, 01:10
עוד לא הבנתי לגמרי את הקטע של קטש. הוא עדיין מדבר כמו נער,
לא נראה כמו מנהיג. נראה אותו במשחק 3
-
גיא
-
- הודעות: 1310
- הצטרף: 05 אפריל 2011, 22:26
על ידי MTA2311 » 12 יוני 2023, 01:46
בשביל למחוק את הבושה הזאת הם יצטרכו לפרק אותם בשלישי. ערב מביש.

דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
-

MTA2311
- גיק
-
- הודעות: 47907
- הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19
על ידי JarJarBinx » 12 יוני 2023, 02:16
MTA2311 כתב:בשביל למחוק את הבושה הזאת הם יצטרכו לפרק אותם בשלישי. ערב מביש.
שום דבר לא ימחק את זה. הפועל - הם מבחינתם את שלהם עשו. גם אם יפסידו מבחינתם הניצחון הזה הפך את העונה הזו למוצלחת.
-

JarJarBinx
-
- הודעות: 1465
- הצטרף: 21 יוני 2011, 16:01
על ידי MTA2311 » 12 יוני 2023, 03:14
JarJarBinx כתב:MTA2311 כתב:בשביל למחוק את הבושה הזאת הם יצטרכו לפרק אותם בשלישי. ערב מביש.
שום דבר לא ימחק את זה. הפועל - הם מבחינתם את שלהם עשו. גם אם יפסידו מבחינתם הניצחון הזה הפך את העונה הזו למוצלחת.
ועדיין, אני לא רוצה לדמיין אפילו מה יהיה אם הם יקחו לנו אליפות על הראש בהיכל.

דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
-

MTA2311
- גיק
-
- הודעות: 47907
- הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19
חזור אל פורום אוהדים
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, Baidu [Spider], felix_r, Gevaudan, Google Adsense [Bot], מרסר ו־13 אורחים