המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
felix_r כתב:רגע, מי זה שאמר כי פויטרס יותר טוב מריברו?
עידן כתב:felix_r כתב:רגע, מי זה שאמר כי פויטרס יותר טוב מריברו?
היום ריברו היה מצוין, השאלה אם נראה לכך המשכיות

משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, felix_r, Google [Bot] ו־83 אורחים