המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Jazzman כתב:אכן היה צריך לרשום גם את קליבלנד. בין השמירה של בלאט לזו של בראון למכבי יש בעיה אקוטית בהגנה.
אני מעלה את מאייר לפני מנקו.




משתמשים הגולשים בפורום זה: felix_r, Google [Bot], JarJarBinx, אליאור ו־99 אורחים