המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

A.Parker כתב:לא מאמין שננצח. השיפוט יהיה מוטה אף יותר.
Shay_uzan כתב:אבל גיל ברק בלי ביקורת על השופטים... בטח
A.Parker כתב:לפוצץ את המשחק

משתמשים הגולשים בפורום זה: A.Parker, felix_r, Google Adsense [Bot], עידן ו־20 אורחים