המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Avi1508 כתב:עכשיו הדרים טים של ארה״ב מול דרום סודאן וווניין גבריאל
felix_r כתב:Avi1508 כתב:עכשיו הדרים טים של ארה״ב מול דרום סודאן וווניין גבריאל
עזוב, אני רואה את ישראל נגד ספרד בנוער
קובי כתב:גבריאל לא פקטור במשחק ההתקפה של הסודנים.
Avi1508 כתב:קובי כתב:גבריאל לא פקטור במשחק ההתקפה של הסודנים.
הוא בקושי מקבל כדורים
BIG sofo כתב:גבריאל סיים את המשחק נגד ארה"ב עם:
2 נקודות
10 ריבאונדים
7 איבודים
חטיפה
בלוק
ב26 דקות
felix_r כתב:BIG sofo כתב:גבריאל סיים את המשחק נגד ארה"ב עם:
2 נקודות
10 ריבאונדים
7 איבודים
חטיפה
בלוק
ב26 דקות
תראה, בן אדם שהמשחק שלו מבוסס בעיקר על יכולת אתלטית, לא יכול לעשות הרבה מול מפלצות האן.בי.איי. ביורוליג הוא יקלע לא מעט אליי-אופים ממסירות של בלאט (בסגנון ניבו)
felix_r כתב:הידעתם, שמאמנה של ארה"ב סטיב קר נולד בלבנון בבירות וחי שם רוב השנים בילדותו? אבא שלו היה מדען שהתמחה במזרח התיכון. אחר כך אבא שלו נרצח על ידי פעיל בגי'האד האיסלאמי.
