argof כתב:השבוע זה המאני טיים להשביח את הרוסטר דרמטית.
זה הזמן שבשנים קודמות קבוצות כמו בסקוניה, פרטיזן וז׳לגיריס היו מביאות את המציאות שהופכות להן את העונה.
סגל ליורוליג+ליגה חייב לכלול 8 זרים ו-7 ישראלים.
ביורוליג 8 זרים ו-4 ישראלים (מאייר, מנקו וריימן ממלאי מקום)
בליגה 5 זרים ו-7 ישראלים.
וכשבוחנים את הרוסטר הקיים, ברור שהחוסר הוא של 2 זרים, שניהם בעמדה 3. אחד רצוי 3/4, אחריו רצוי 2/3.
הסדר הנכון לדעתי:
1-2 בלאט, לי, יוקובאיטיס, רנדולף, דיבה, מאייר
3- y, x , מנקו, ריימן
4-5 הורד, גבריאל, סורקין, ריברו, כהן
מדויק למדי, אבל אני מאוד אתפלא אם מכבי יביאו 2 זרים. לא נראה בינתיים שיש התקדמות משמעותית אפילו לכיוון זר אחד נוסף.



