refael כתב:תשמעו
זה כנראה היה
הבזבוז כסף הכי טיפשי בהיסטוריה של מכבי
אפילו לא שיחק
על בריימו שילמו בייאאוט
המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
refael כתב:תשמעו
זה כנראה היה
הבזבוז כסף הכי טיפשי בהיסטוריה של מכבי
אפילו לא שיחק
refael כתב:תשמעו
זה כנראה היה
הבזבוז כסף הכי טיפשי בהיסטוריה של מכבי
אפילו לא שיחק
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], felix_r, Google [Bot], Google Adsense [Bot], עידן ו־44 אורחים