איזו טיפשות של ריברו, שהלך לחסום לבלאט והביא איתו את וסלי. אז כמובן בחילוף וסלי קיבל את בלאט, ובלאט איבד
- דוקטור, תעזור לי! - ממה אתה סובל? - אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן. - אתה אוהד מכבי בכדורסל? - כן, דוקטור, איך ידעת? - חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!