המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
Avi1508 כתב:חולון קבוצה בלי גבוהים מסורתית אבל השחקנים מתעקשים לא ללכת פנימה לסורקין ורק מיידים אבנים
מרסר כתב:זה פשוט בושה וחרפה שאין למכבי מי שיקח ריבאונד
משתמשים הגולשים בפורום זה: A.Parker, felix_r, Google Adsense [Bot], מרסר ו־124 אורחים