המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
Shay_uzan כתב:רומןןןן


גיא כתב:מכבי משחקים מרושל עכשיו - וזה ממש לא הזמן.
רוצה לראות את סורקין יותר אגרסיבי ואת מר רנדולף מגיע למשחק.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Baidu [Spider], Google [Bot], Google Adsense [Bot] ו־76 אורחים