המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
שועל כתב:נראה שהורד לא ממש עבד קשה הקיץ
נראה בכושר לא משהו
TAYO כתב:מה קשור הבריסקט הזה לכדורסל?
גם ליף לא נראה בעניין…
TAYO כתב:מה קשור הבריסקט הזה לכדורסל?
גם ליף לא נראה בעניין…
Avi1508 כתב:למה ריימן על המגרש ולא גור לביא
Avi1508 כתב:למה ריימן על המגרש ולא גור לביא
Jazzman כתב:מכבי לא שיחקה כדורסל כל הרבע הזה וגם שמירה מזעזעת. הרכבים גרועים. החטאות מביכות. זה נראה רע מאד.
מרסר כתב:Jazzman כתב:מכבי לא שיחקה כדורסל כל הרבע הזה וגם שמירה מזעזעת. הרכבים גרועים. החטאות מביכות. זה נראה רע מאד.
מכבי משחקת רע בכלל גם ירושלים, בגדול משחק ברמה מאוד נמוכה.
