מכבי Rapyd ת"א החתימה את אורוש טריפונוביץ'

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: מכבי Rapyd ת"א החתימה את אורוש טריפונוביץ'

הודעהעל ידי felix_r » 28 אוקטובר 2025, 15:50

Avi1508 כתב:
מרסר כתב:צפוי לעזוב את מכבי.


https://x.com/givati_tomer/status/19831 ... uF-0w&s=19

קלאסי מכבי לשחרר שחקן במקום להביא חיזוק

עוד נודע ל"ישראל היום" כי מאחורי הקלעים הסיטואציה גרמה בשבועות האחרונים למתח נוסף בין גורמים בהנהלת הקבוצה לצוות מקצועי, כאשר גורמים בהנהלה העבירו ביקורת גלויה על החתמתו של השחקן ואמרו כי במקומו ניתן היה להחתים רכז באותו הסכום

אם מכבי מתכננים להביא רכז ב250 אלף דולר אז כבר עדיף שלא יביאו עוד שחקן בינוני מינוס מינוס שסתם יחרב לנו משחקים

הוא נמצא בהיררכיה מאחורי אושיי בריסט, ווייל ריימן, גור לביא וג'ון דיברתולומיאו שמועדפים על פניו, נכון לשעה זו, בעמדות 3-2

באיזה עולם גור לביא וריימן עדיפים עליו, אפשר לחשוב כאילו סטף קרי ולברון יושבים על העמדה שלו


גור לביא וריימן הם בכלל לא בעמדה של טריפונוביץ'. שניהם פורווארדים 3-4 ואילו טריפונוביץ' הוא גארד גבוה, שיכול לתת דקות גם בעמדה 3 במקרה הצורך
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52886
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18



Re: מכבי Rapyd ת"א החתימה את אורוש טריפונוביץ'

הודעהעל ידי גל גל » 28 אוקטובר 2025, 16:00

האמת, באיזה מקום אני מבין את התלונות של ההנהלה.

הם משלמים כסף על שחקנים שאפילו לא נתנו להם הזדמנות.

מי אשם? קטש? קולדבלה ?
קולדבלה מביא שחקן בלי להתייעץ עם קטש?
מכבי 2026
רובינסון קלארק בלאט
ווקר,לונדברג,דיבה שארפ
קולסון,בריסט,ריימן
הורד,ליף,לביא
הול סורקין בולומבוי
גל גל
 
הודעות: 8222
הצטרף: 05 אפריל 2011, 12:56

Re: מכבי Rapyd ת"א החתימה את אורוש טריפונוביץ'

הודעהעל ידי Shay_uzan » 28 אוקטובר 2025, 22:23

גל גל כתב:האמת, באיזה מקום אני מבין את התלונות של ההנהלה.

הם משלמים כסף על שחקנים שאפילו לא נתנו להם הזדמנות.

מי אשם? קטש? קולדבלה ?
קולדבלה מביא שחקן בלי להתייעץ עם קטש?

מי שמנסה לחסוך ביולי שישלם על זה באוקטובר
תמונה
סמל אישי של המשתמש
Shay_uzan
 
הודעות: 10180
הצטרף: 31 יולי 2019, 15:08

Re: מכבי Rapyd ת"א החתימה את אורוש טריפונוביץ'

הודעהעל ידי MTA2311 » 28 אוקטובר 2025, 22:58

Shay_uzan כתב:
גל גל כתב:האמת, באיזה מקום אני מבין את התלונות של ההנהלה.

הם משלמים כסף על שחקנים שאפילו לא נתנו להם הזדמנות.

מי אשם? קטש? קולדבלה ?
קולדבלה מביא שחקן בלי להתייעץ עם קטש?

מי שמנסה לחסוך ביולי שישלם על זה באוקטובר

רק שאף אחד לא משלם
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 47895
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

Re: מכבי Rapyd ת"א החתימה את אורוש טריפונוביץ'

הודעהעל ידי מרסר » 29 אוקטובר 2025, 13:29

וארזה נמצאת במשא ומתן עם אורוש.
מרסר
 
הודעות: 8081
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: מכבי Rapyd ת"א החתימה את אורוש טריפונוביץ'

הודעהעל ידי JarJarBinx » 29 אוקטובר 2025, 20:14

אז הוא לא פצוע..
לא מבין את זה. קטש מתלונן שאין לו בקבוצה ניסיון יורוליג אבל לא מנסה בכלל שחקן צעיר עם ניסיון יורוליג וקליעה טובה, שמוכשר מספיק להיות לפחות בסגל המורחב של נבחרת סרביה.
בנקודה הזו ההנהלה צודקת. על מה הם הוציאו כסף פה בדיוק, אם קטש לא עושה עם זה כלום גם במשחקים שהקבוצה נראית כמו בדיחה?
סמל אישי של המשתמש
JarJarBinx
 
הודעות: 1465
הצטרף: 21 יוני 2011, 16:01

Re: מכבי Rapyd ת"א החתימה את אורוש טריפונוביץ'

הודעהעל ידי toja27 » 29 אוקטובר 2025, 21:10

יש מצב שהם לא הסתדרו או משהו כזה. לא נראה לי הגיוני שקטש מחק אותו אחרי שבהתחלה הוא היה מספיק טוב לעלות איתו בחמישייה.
סמל אישי של המשתמש
toja27
 
הודעות: 10785
הצטרף: 13 נובמבר 2012, 15:23
מיקום: היכנשהו על כדור הארץ, לא בטוח.

Re: מכבי Rapyd ת"א החתימה את אורוש טריפונוביץ'

הודעהעל ידי מרסר » 29 אוקטובר 2025, 21:30

toja27 כתב:יש מצב שהם לא הסתדרו או משהו כזה. לא נראה לי הגיוני שקטש מחק אותו אחרי שבהתחלה הוא היה מספיק טוב לעלות איתו בחמישייה.



לא קשור אין לו מה לעשות איתו זה לא אישי , חשבו שדאוטין רכז גילו שלא ויש פקק בעמדה 2/3 ועכשיו רוצים להביא רכז והוא פשוט מיותר.
מרסר
 
הודעות: 8081
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: מכבי Rapyd ת"א החתימה את אורוש טריפונוביץ'

הודעהעל ידי toja27 » 29 אוקטובר 2025, 21:50

מרסר כתב:
toja27 כתב:יש מצב שהם לא הסתדרו או משהו כזה. לא נראה לי הגיוני שקטש מחק אותו אחרי שבהתחלה הוא היה מספיק טוב לעלות איתו בחמישייה.



לא קשור אין לו מה לעשות איתו זה לא אישי , חשבו שדאוטין רכז גילו שלא ויש פקק בעמדה 2/3 ועכשיו רוצים להביא רכז והוא פשוט מיותר.

אני לא יכול לדעת כמובן, אבל נראה לי קצת מוגזם למחוק שחקן לגמרי, אפילו לא להשאיר פירורי דקות, כשהדעה הראשונית שלו עליו מבחינה מקצועית שהוא נכון לעלות איתו בחמישיה. זה לא כמו במקרה של אומורי ששם כבר מהתחלה לא נתן לו זמן משחק.
אבל שוב אי אפשר לדעת באמת.
סמל אישי של המשתמש
toja27
 
הודעות: 10785
הצטרף: 13 נובמבר 2012, 15:23
מיקום: היכנשהו על כדור הארץ, לא בטוח.

Re: מכבי Rapyd ת"א החתימה את אורוש טריפונוביץ'

הודעהעל ידי מרסר » 29 אוקטובר 2025, 23:16

toja27 כתב:
מרסר כתב:
toja27 כתב:יש מצב שהם לא הסתדרו או משהו כזה. לא נראה לי הגיוני שקטש מחק אותו אחרי שבהתחלה הוא היה מספיק טוב לעלות איתו בחמישייה.



לא קשור אין לו מה לעשות איתו זה לא אישי , חשבו שדאוטין רכז גילו שלא ויש פקק בעמדה 2/3 ועכשיו רוצים להביא רכז והוא פשוט מיותר.

אני לא יכול לדעת כמובן, אבל נראה לי קצת מוגזם למחוק שחקן לגמרי, אפילו לא להשאיר פירורי דקות, כשהדעה הראשונית שלו עליו מבחינה מקצועית שהוא נכון לעלות איתו בחמישיה. זה לא כמו במקרה של אומורי ששם כבר מהתחלה לא נתן לו זמן משחק.
אבל שוב אי אפשר לדעת באמת.



זו הבעיה שבונים קבוצה מראש בצורה עקומה, בלי רכז בלי סנטר אז יש שחקנים שמשלמים על הטעיות האלה שלא כמובן באשמתם, אני גם חושב שעושים לו עוול אבל לדעתי זה לא בא ממקום אישי, עודד בחר את הרוטציה שלו והוא לא נמצא בתוכנית שלו.
מרסר
 
הודעות: 8081
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: מכבי Rapyd ת"א החתימה את אורוש טריפונוביץ'

הודעהעל ידי שמואל1 » 08 נובמבר 2025, 14:20

לפי one בדרך לטורק טלקום
תמונה
סמל אישי של המשתמש
שמואל1
חבר צוות
 
הודעות: 43796
הצטרף: 08 אפריל 2011, 16:14

Re: מכבי Rapyd ת"א החתימה את אורוש טריפונוביץ'

הודעהעל ידי itai7 » 08 נובמבר 2025, 19:05

שוחרר סופית
itai7
 
הודעות: 12675
הצטרף: 05 אפריל 2011, 10:47

Re: מכבי Rapyd ת"א החתימה את אורוש טריפונוביץ'

הודעהעל ידי Mitelka » 08 נובמבר 2025, 19:05

איזה הסיפור הזוי.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
תמונה
Mitelka
 
הודעות: 3640
הצטרף: 22 יוני 2015, 20:32

Re: מכבי Rapyd ת"א החתימה את אורוש טריפונוביץ'

הודעהעל ידי מרסר » 08 נובמבר 2025, 19:06

שיהיה לו בהצלחה, חבל שעודד לא נתן לו הזדמנות אמיתית.
מרסר
 
הודעות: 8081
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: מכבי Rapyd ת"א החתימה את אורוש טריפונוביץ'

הודעהעל ידי felix_r » 08 נובמבר 2025, 19:17

מרסר כתב:שיהיה לו בהצלחה, חבל שעודד לא נתן לו הזדמנות אמיתית.


גם הזדמנות לא אמתית הוא לא נתן לו. לפי מה שעודד אמר באחד הראיונות בערוץ הספורט, עודד אפילו לא ידע באיזו עמדה טריפונוביץ' משחק (אמר שבעמדה שלו יש הרבה ישראלים). ביזיון.
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52886
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: מכבי Rapyd ת"א החתימה את אורוש טריפונוביץ'

הודעהעל ידי Jazzman » 08 נובמבר 2025, 19:21

אין שום הסבר רציונלי לסיפור הזה. הבנאדם מספיק טוב לסגל הרחב של סרביה אבל לא לקבל דקות ואפילו ניסיון בסגל הבינוני מינוס הזה של מכבי?
Jazzman
 
הודעות: 1574
הצטרף: 01 פברואר 2022, 23:11

Re: מכבי Rapyd ת"א החתימה את אורוש טריפונוביץ'

הודעהעל ידי my man » 08 נובמבר 2025, 19:23

מה הזוי? כנראה החתימו אותו על הראש של עודד ועודד החליט שלא מתאים לו.
זה לא ממש הפעם הראשונה שדבר כזה קורה..
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31659
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: מכבי Rapyd ת"א החתימה את אורוש טריפונוביץ'

הודעהעל ידי מרסר » 08 נובמבר 2025, 19:29

my man כתב:מה הזוי? כנראה החתימו אותו על הראש של עודד ועודד החליט שלא מתאים לו.
זה לא ממש הפעם הראשונה שדבר כזה קורה..



יכול להיות שחשבו שדאוטין רכז ואז הביאו אותו להיות מחליף של ווקר ובריסט ואחרי שגילו שדאוטין בשום צורה לא רכז נהיה פקק בעמדה 2/3 והיה צריך להיפטר מאחד מהם ובחרו בטריפונביץ'.
מרסר
 
הודעות: 8081
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: מכבי Rapyd ת"א החתימה את אורוש טריפונוביץ'

הודעהעל ידי my man » 08 נובמבר 2025, 19:32

מרסר כתב:
my man כתב:מה הזוי? כנראה החתימו אותו על הראש של עודד ועודד החליט שלא מתאים לו.
זה לא ממש הפעם הראשונה שדבר כזה קורה..



יכול להיות שחשבו שדאוטין רכז ואז הביאו אותו להיות מחליף של ווקר ובריסט ואחרי שגילו שדאוטין בשום צורה לא רכז נהיה פקק בעמדה 2/3 והיה צריך להיפטר מאחד מהם ובחרו בטריפונביץ'.

הגיוני גם..
הסיפור הוא ההזיה שמכבי מחתימה שחקנים בלי לדעת באמת מה הם יתנו לה...אין שום דבר שעובד טוב במועדון הזה. כלום.
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31659
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: מכבי Rapyd ת"א החתימה את אורוש טריפונוביץ'

הודעהעל ידי מרסר » 08 נובמבר 2025, 19:34

my man כתב:
מרסר כתב:
my man כתב:מה הזוי? כנראה החתימו אותו על הראש של עודד ועודד החליט שלא מתאים לו.
זה לא ממש הפעם הראשונה שדבר כזה קורה..



יכול להיות שחשבו שדאוטין רכז ואז הביאו אותו להיות מחליף של ווקר ובריסט ואחרי שגילו שדאוטין בשום צורה לא רכז נהיה פקק בעמדה 2/3 והיה צריך להיפטר מאחד מהם ובחרו בטריפונביץ'.

הגיוני גם..
הסיפור הוא ההזיה שמכבי מחתימה שחקנים בלי לדעת באמת מה הם יתנו לה...אין שום דבר שעובד טוב במועדון הזה. כלום.



רק ההנהלה אשמה פה, בחרו ג'נרל מנג'ר שלא באמת יודע להרכיב קבוצה, געגועי לניקולה וויציץ'.
מרסר
 
הודעות: 8081
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

הקודםהבא

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־79 אורחים