פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל
פרסם תגובה

Re: ליגת העל מחזור 5: אליצור נתניה נגד מכבי ת"א, שבת, 21:10

08 נובמבר 2025, 23:52

נתניה הכניסה את דורי סהר שיזרוק במקום ספיר שכאילו נפצע אבל הוא החטיא פעמיים
על זה נאמר ״קארמה איז א ביץ״

Re: ליגת העל מחזור 5: אליצור נתניה נגד מכבי ת"א, שבת, 21:10

08 נובמבר 2025, 23:54

Avi1508 כתב:
מרסר כתב:הגייט התעמתו עם שמעון מזרחי בהפסקה על מצב המועדון, אבל העיקר שהם קנו מנוי כמו ילדים טובים.

https://x.com/OutIsraeli/status/1987250 ... 67347?s=20

אני אישית לא אוהב את זה

מה הבעיה?

Re: ליגת העל מחזור 5: אליצור נתניה נגד מכבי ת"א, שבת, 21:10

08 נובמבר 2025, 23:55

A.Parker כתב:
Avi1508 כתב:
מרסר כתב:הגייט התעמתו עם שמעון מזרחי בהפסקה על מצב המועדון, אבל העיקר שהם קנו מנוי כמו ילדים טובים.

https://x.com/OutIsraeli/status/1987250 ... 67347?s=20

אני אישית לא אוהב את זה

מה הבעיה?

תדברו יפה, למה לצעוק ככה על בנאדם בן 86
אני מאמין בלתת כבוד לאנשים מבוגרים

Re: ליגת העל מחזור 5: אליצור נתניה נגד מכבי ת"א, שבת, 21:10

09 נובמבר 2025, 00:00

Avi1508 כתב:
A.Parker כתב:
Avi1508 כתב:
מרסר כתב:הגייט התעמתו עם שמעון מזרחי בהפסקה על מצב המועדון, אבל העיקר שהם קנו מנוי כמו ילדים טובים.

https://x.com/OutIsraeli/status/1987250 ... 67347?s=20

אני אישית לא אוהב את זה

מה הבעיה?

תדברו יפה, למה לצעוק ככה על בנאדם בן 86
אני מאמין בלתת כבוד לאנשים מבוגרים

וצעקות על בן 28 כן קבילות?
די לחשוב ששמעון לא לוקח חלק במחדל כבר מעל לעשור
אפשר לחשוב, סופג קצת צעקות

Re: ליגת העל מחזור 5: אליצור נתניה נגד מכבי ת"א, שבת, 21:10

09 נובמבר 2025, 00:06

ג׳ף דאוטין במשחק טוב
אולי כשנותנים לו לשחק הוא לא כזה רע

Re: ליגת העל מחזור 5: אליצור נתניה נגד מכבי ת"א, שבת, 21:10

09 נובמבר 2025, 00:18

Avi1508 כתב:ג׳ף דאוטין במשחק טוב
אולי כשנותנים לו לשחק הוא לא כזה רע



עזוב נו נגד מי שיחק היום, ביינתים נתן משחק וחצי טובים ביורליג ובשאר היה רע.

Re: ליגת העל מחזור 5: אליצור נתניה נגד מכבי ת"א, שבת, 21:10

09 נובמבר 2025, 00:34

A.Parker כתב:
Avi1508 כתב:
A.Parker כתב:
Avi1508 כתב:
מרסר כתב:הגייט התעמתו עם שמעון מזרחי בהפסקה על מצב המועדון, אבל העיקר שהם קנו מנוי כמו ילדים טובים.

https://x.com/OutIsraeli/status/1987250 ... 67347?s=20

אני אישית לא אוהב את זה

מה הבעיה?

תדברו יפה, למה לצעוק ככה על בנאדם בן 86
אני מאמין בלתת כבוד לאנשים מבוגרים

וצעקות על בן 28 כן קבילות?
די לחשוב ששמעון לא לוקח חלק במחדל כבר מעל לעשור
אפשר לחשוב, סופג קצת צעקות


זה שאתה בכלל חושב שיש לך זכות לומר משהו לשמעון מזרחי, זו כבר חוצפה שאין כמוה

Re: ליגת העל מחזור 5: אליצור נתניה נגד מכבי ת"א, שבת, 21:10

09 נובמבר 2025, 00:40

felix_r כתב:
A.Parker כתב:
Avi1508 כתב:
A.Parker כתב:
Avi1508 כתב:https://x.com/OutIsraeli/status/1987250 ... 67347?s=20

אני אישית לא אוהב את זה

מה הבעיה?

תדברו יפה, למה לצעוק ככה על בנאדם בן 86
אני מאמין בלתת כבוד לאנשים מבוגרים

וצעקות על בן 28 כן קבילות?
די לחשוב ששמעון לא לוקח חלק במחדל כבר מעל לעשור
אפשר לחשוב, סופג קצת צעקות


זה שאתה בכלל חושב שיש לך זכות לומר משהו לשמעון מזרחי, זו כבר חוצפה שאין כמוה

פחחחח בסדר
כמובן שאני לא מופתע מתגובה כזו ממך

Re: ליגת העל מחזור 5: אליצור נתניה נגד מכבי ת"א, שבת, 21:10

09 נובמבר 2025, 00:43

A.Parker כתב:
felix_r כתב:
A.Parker כתב:
Avi1508 כתב:
A.Parker כתב:מה הבעיה?

תדברו יפה, למה לצעוק ככה על בנאדם בן 86
אני מאמין בלתת כבוד לאנשים מבוגרים

וצעקות על בן 28 כן קבילות?
די לחשוב ששמעון לא לוקח חלק במחדל כבר מעל לעשור
אפשר לחשוב, סופג קצת צעקות


זה שאתה בכלל חושב שיש לך זכות לומר משהו לשמעון מזרחי, זו כבר חוצפה שאין כמוה

פחחחח בסדר
כמובן שאני לא מופתע מתגובה כזו ממך


לעונת זאת אני כן מופתע לשמוע שנמצא אוהד מכבי חצוף מספיק כדי לבוא בטענות לשמעון מזרחי, שבמו ידיו הפך את מכבי למועדון הכי מעוטר באירופה. עזות מצח מדהימה.

Re: ליגת העל מחזור 5: אליצור נתניה נגד מכבי ת"א, שבת, 21:10

09 נובמבר 2025, 01:08

felix_r כתב:
A.Parker כתב:
felix_r כתב:
A.Parker כתב:
Avi1508 כתב:תדברו יפה, למה לצעוק ככה על בנאדם בן 86
אני מאמין בלתת כבוד לאנשים מבוגרים

וצעקות על בן 28 כן קבילות?
די לחשוב ששמעון לא לוקח חלק במחדל כבר מעל לעשור
אפשר לחשוב, סופג קצת צעקות


זה שאתה בכלל חושב שיש לך זכות לומר משהו לשמעון מזרחי, זו כבר חוצפה שאין כמוה

פחחחח בסדר
כמובן שאני לא מופתע מתגובה כזו ממך


לעונת זאת אני כן מופתע לשמוע שנמצא אוהד מכבי חצוף מספיק כדי לבוא בטענות לשמעון מזרחי, שבמו ידיו הפך את מכבי למועדון הכי מעוטר באירופה. עזות מצח מדהימה.

אוקיי, תמשיך לחשוב שהוא לא נושא באחריות למה שקורה פה כבר מעל לעשור.

Re: ליגת העל מחזור 5: אליצור נתניה נגד מכבי ת"א, שבת, 21:10

09 נובמבר 2025, 08:43

רק עכשיו ראיתי שכל הסיפור התחיל כי הוא אמר להם להוריד את השלטים נגד פדרמן


מגיע לו הרבה יותר מקצת צעקות. שותף מלא להשמדת המועדון.

Re: ליגת העל מחזור 5: אליצור נתניה נגד מכבי ת

09 נובמבר 2025, 08:52

MTA2311 כתב:רק עכשיו ראיתי שכל הסיפור התחיל כי הוא אמר להם להוריד את השלטים נגד פדרמן


מגיע לו הרבה יותר מקצת צעקות. שותף מלא להשמדת המועדון.



זה לא נכון, הוא ביקש שיפסיקו לנופף בדגלים שהפריעו לשידור.

Re: ליגת העל מחזור 5: אליצור נתניה נגד מכבי ת"א, שבת, 21:10

09 נובמבר 2025, 10:18

הדבר היחיד שעניין במשחק הזה , אחרי המשחק המוקדם נגד 2 הקבוצות המובילות בארץ , הוא שכל השידור שמענו את ההפגנה נגד פדרמן
חבל שלא עצרו את המשחק עוד יותר פעמים , מצידי שגם היו מפוצצים אותו. לא הפריעו לי הדגלים שהבנתי שהפריעו להרבה , בגלל שבאמת הכדורסל
ששוחק על המגרש ממש לא היה מעניין. שוב אותה פתיחה חלשה עלובה ואדישה של השחקנים שקטש לא מסוגל או לא רוצה בכלל לשנות את זה
שוב ריבאונד הגנה לא קיים , שוב הגנה מחפירה , שוב קבוצה עם אינטליגנציית G ליג , הנה עוד מסירה שקופה של תמיר , הנה עוד ריבאונד שלוקחים לליף וסורקין המאותגרים
וורטיכלית , הנה עוד פאול מטומטם של סנטוס, גם שמנצחים (רק בליגה אחת) , בא לך להקיא , והנה בתום המשחק שוב אותם מנטרות שחוקות של קטש.
המועדון הזה מעניין שועל מת , הפועל תל אביב היא מהקבוצות הטובות באירופה , ירושליים מהטובות ביורוקאפ , ומבין ה"גדולות" היא גם הטובה בארץ נכון להיום.
ומכבי? זבל G ליג , מעורבב ליגה סינית וכדורסל ישראלי , אלבה של היורוליג, תעירו אותי שמשהו מעניין יקרה

Re: ליגת העל מחזור 5: אליצור נתניה נגד מכבי ת"א, שבת, 21:10

09 נובמבר 2025, 10:46

נראה שבינתיים דאוטין לא הולך לשום מקום.

Re: ליגת העל מחזור 5: אליצור נתניה נגד מכבי ת"א, שבת, 21:10

09 נובמבר 2025, 10:47

MTA2311 כתב:רק עכשיו ראיתי שכל הסיפור התחיל כי הוא אמר להם להוריד את השלטים נגד פדרמן


מגיע לו הרבה יותר מקצת צעקות. שותף מלא להשמדת המועדון.
שקט. אם בן אדם עשה את המועדון הזה אסור לבקר אותו כשהוא חלק ההתרסקות שלו.


אנשים פשוט לא מבינים שהחיים הם לא אפס או 1. שמעון הוא המלך, האיש שהביא את מכבי לאן שהיא והיור הכי גדול בהיסטוריה של הספורט הישראלי.

והוא חלק מהמחדל הגדול הזה שנקרא מכבי הנוכחית.

אפשר גם וגם. הטכנולוגיה קיימת.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

Re: ליגת העל מחזור 5: אליצור נתניה נגד מכבי ת"א, שבת, 21:10

09 נובמבר 2025, 12:36

omerk כתב:נראה שבינתיים דאוטין לא הולך לשום מקום.



הוא גם לא מוסר לאף אחד הזבל G ליג הזה שמפחד לעשות לייאפ

Re: ליגת העל מחזור 5: אליצור נתניה נגד מכבי ת"א, שבת, 21:10

09 נובמבר 2025, 12:57

ankram כתב:
omerk כתב:נראה שבינתיים דאוטין לא הולך לשום מקום.



הוא גם לא מוסר לאף אחד הזבל G ליג הזה שמפחד לעשות לייאפ

סיים אתמול עם 6 אסיסטים

Re: ליגת העל מחזור 5: אליצור נתניה נגד מכבי ת"א, שבת, 21:10

09 נובמבר 2025, 15:00

Avi1508 כתב:
ankram כתב:
omerk כתב:נראה שבינתיים דאוטין לא הולך לשום מקום.



הוא גם לא מוסר לאף אחד הזבל G ליג הזה שמפחד לעשות לייאפ

סיים אתמול עם 6 אסיסטים


זה לא אומר כלום, הדבר הראשון שהוא עושה זה לייצר לעצמו ורק בלית ברירה הוא מוסר את הכדור,
בשיטה של קטש , הגארדים מחזיקים רוב הזמן את הכדור הוא לא עובר בין כל השחקנים אז יש למוביל הכדור תמיד אופציה לכמה אסיסטים
אב שיש מתפרצת או חצי מתפרצת , הוא מתעקש לסיים לבד.

Re: ליגת העל מחזור 5: אליצור נתניה נגד מכבי ת"א, שבת, 21:10

09 נובמבר 2025, 15:14

ankram כתב:
Avi1508 כתב:
ankram כתב:
omerk כתב:נראה שבינתיים דאוטין לא הולך לשום מקום.



הוא גם לא מוסר לאף אחד הזבל G ליג הזה שמפחד לעשות לייאפ

סיים אתמול עם 6 אסיסטים


זה לא אומר כלום, הדבר הראשון שהוא עושה זה לייצר לעצמו ורק בלית ברירה הוא מוסר את הכדור,
בשיטה של קטש , הגארדים מחזיקים רוב הזמן את הכדור הוא לא עובר בין כל השחקנים אז יש למוביל הכדור תמיד אופציה לכמה אסיסטים
אב שיש מתפרצת או חצי מתפרצת , הוא מתעקש לסיים לבד.


שמעו, אני חושב שכול התעסקות הזאת ברכז היא מוגזמת. לדעתי, זאת לא הבעיה העיקרית של מכבי. מכבי במקום השני ביורוליג באסיסטים למשחק (מונאקו ראשונה). מכבי היא גם במקום השלישי ביורוליג בכמות הנקודות שהיא קולעת (רק הפועל ו-וולנסיה קולעות יותר). מה שאומר שההתקפה שלנו היא בסדר גמור יחסית להגנה.

לעומת זאת מכבי סופגת הכי הרבה נקודות ביורוליג! היריבות קולעות לסל שלנו 96 נקודות בממוצע למשחק. כאשר הבאות אחרי מכבי ולנסיה ואסבל סופגות 6 נקודות פחות. מכבי גם במקום הראשון ביורוליג במדד שהיריבות עושות עלינו. אנחנו במקום הרביעי מהסוף בריבאונד...

מה זה אומר? ברור לכולם. הגנה. זאת הבעיה שלנו. בעיקר הגנה מתחת לסל וריבאונד. כי אם היריבות לוקחת הרבה ריבאונד התקפה מתחת לסל שלנו, הן גם קולעות הרבה.
נערך לאחרונה על ידי felix_r בתאריך 09 נובמבר 2025, 15:17, נערך פעם אחת בסך הכל.

Re: ליגת העל מחזור 5: אליצור נתניה נגד מכבי ת"א, שבת, 21:10

09 נובמבר 2025, 15:17

felix_r כתב:
ankram כתב:
Avi1508 כתב:
ankram כתב:
omerk כתב:נראה שבינתיים דאוטין לא הולך לשום מקום.



הוא גם לא מוסר לאף אחד הזבל G ליג הזה שמפחד לעשות לייאפ

סיים אתמול עם 6 אסיסטים


זה לא אומר כלום, הדבר הראשון שהוא עושה זה לייצר לעצמו ורק בלית ברירה הוא מוסר את הכדור,
בשיטה של קטש , הגארדים מחזיקים רוב הזמן את הכדור הוא לא עובר בין כל השחקנים אז יש למוביל הכדור תמיד אופציה לכמה אסיסטים
אב שיש מתפרצת או חצי מתפרצת , הוא מתעקש לסיים לבד.


שמעו, אני חושב שכול התעסקות הזאת ברכז היא מוגזמת. לדעתי, זאת לא הבעיה העיקרית של מכבי. מכבי במקום השני ביורוליג באסיסטים למשחק (מונאקו ראשונה). מכבי היא גם במקום השלישי ביורוליג בכמות הנקודות שהיא קולעת (רק הפועל ו-וולנסיה קולעות יותר). מה שאומר שההתקפה שלנו היא בסדר גמור יחסית להגנה.

לעומת זאת מכבי סופגת הכי הרבה נקודות ביורוליג! היריבות קולעות לסל שלנו 96 נקודות בממוצע למשחק. כאשר הבאות אחרי מכבי ולנסיה ואסבל סופגות 6 נקודות פחות. מכבי גם במקום הראשון ביורוליג במדד שהיריבות עושות עלינו. אנחנו במקום הרביעי מהסוף בריבאונד...

מה זה אומר? ברור לכולם. הגנה. זאת הבעיה שלנו. בעיקר הגנה מתחת לסל וריבאונד.

זה אומר שחסר סנטר, וזה היה ברור לכל אדם עם מוח מתפקד חוץ מהנהלת מכבי
פרסם תגובה