08 נובמבר 2025, 23:52
08 נובמבר 2025, 23:54
Avi1508 כתב:מרסר כתב:הגייט התעמתו עם שמעון מזרחי בהפסקה על מצב המועדון, אבל העיקר שהם קנו מנוי כמו ילדים טובים.
https://x.com/OutIsraeli/status/1987250 ... 67347?s=20
אני אישית לא אוהב את זה
08 נובמבר 2025, 23:55
A.Parker כתב:Avi1508 כתב:מרסר כתב:הגייט התעמתו עם שמעון מזרחי בהפסקה על מצב המועדון, אבל העיקר שהם קנו מנוי כמו ילדים טובים.
https://x.com/OutIsraeli/status/1987250 ... 67347?s=20
אני אישית לא אוהב את זה
מה הבעיה?
09 נובמבר 2025, 00:00
Avi1508 כתב:A.Parker כתב:Avi1508 כתב:מרסר כתב:הגייט התעמתו עם שמעון מזרחי בהפסקה על מצב המועדון, אבל העיקר שהם קנו מנוי כמו ילדים טובים.
https://x.com/OutIsraeli/status/1987250 ... 67347?s=20
אני אישית לא אוהב את זה
מה הבעיה?
תדברו יפה, למה לצעוק ככה על בנאדם בן 86
אני מאמין בלתת כבוד לאנשים מבוגרים
09 נובמבר 2025, 00:06
09 נובמבר 2025, 00:18
Avi1508 כתב:ג׳ף דאוטין במשחק טוב
אולי כשנותנים לו לשחק הוא לא כזה רע
09 נובמבר 2025, 00:34
A.Parker כתב:Avi1508 כתב:A.Parker כתב:Avi1508 כתב:מרסר כתב:הגייט התעמתו עם שמעון מזרחי בהפסקה על מצב המועדון, אבל העיקר שהם קנו מנוי כמו ילדים טובים.
https://x.com/OutIsraeli/status/1987250 ... 67347?s=20
אני אישית לא אוהב את זה
מה הבעיה?
תדברו יפה, למה לצעוק ככה על בנאדם בן 86
אני מאמין בלתת כבוד לאנשים מבוגרים
וצעקות על בן 28 כן קבילות?
די לחשוב ששמעון לא לוקח חלק במחדל כבר מעל לעשור
אפשר לחשוב, סופג קצת צעקות
09 נובמבר 2025, 00:40
felix_r כתב:A.Parker כתב:Avi1508 כתב:A.Parker כתב:
מה הבעיה?
תדברו יפה, למה לצעוק ככה על בנאדם בן 86
אני מאמין בלתת כבוד לאנשים מבוגרים
וצעקות על בן 28 כן קבילות?
די לחשוב ששמעון לא לוקח חלק במחדל כבר מעל לעשור
אפשר לחשוב, סופג קצת צעקות
זה שאתה בכלל חושב שיש לך זכות לומר משהו לשמעון מזרחי, זו כבר חוצפה שאין כמוה
09 נובמבר 2025, 00:43
A.Parker כתב:felix_r כתב:A.Parker כתב:Avi1508 כתב:A.Parker כתב:מה הבעיה?
תדברו יפה, למה לצעוק ככה על בנאדם בן 86
אני מאמין בלתת כבוד לאנשים מבוגרים
וצעקות על בן 28 כן קבילות?
די לחשוב ששמעון לא לוקח חלק במחדל כבר מעל לעשור
אפשר לחשוב, סופג קצת צעקות
זה שאתה בכלל חושב שיש לך זכות לומר משהו לשמעון מזרחי, זו כבר חוצפה שאין כמוה
פחחחח בסדר
כמובן שאני לא מופתע מתגובה כזו ממך
09 נובמבר 2025, 01:08
felix_r כתב:A.Parker כתב:felix_r כתב:A.Parker כתב:Avi1508 כתב:תדברו יפה, למה לצעוק ככה על בנאדם בן 86
אני מאמין בלתת כבוד לאנשים מבוגרים
וצעקות על בן 28 כן קבילות?
די לחשוב ששמעון לא לוקח חלק במחדל כבר מעל לעשור
אפשר לחשוב, סופג קצת צעקות
זה שאתה בכלל חושב שיש לך זכות לומר משהו לשמעון מזרחי, זו כבר חוצפה שאין כמוה
פחחחח בסדר
כמובן שאני לא מופתע מתגובה כזו ממך
לעונת זאת אני כן מופתע לשמוע שנמצא אוהד מכבי חצוף מספיק כדי לבוא בטענות לשמעון מזרחי, שבמו ידיו הפך את מכבי למועדון הכי מעוטר באירופה. עזות מצח מדהימה.
09 נובמבר 2025, 08:43
09 נובמבר 2025, 08:52
MTA2311 כתב:רק עכשיו ראיתי שכל הסיפור התחיל כי הוא אמר להם להוריד את השלטים נגד פדרמן
מגיע לו הרבה יותר מקצת צעקות. שותף מלא להשמדת המועדון.
09 נובמבר 2025, 10:18
09 נובמבר 2025, 10:46
09 נובמבר 2025, 10:47
שקט. אם בן אדם עשה את המועדון הזה אסור לבקר אותו כשהוא חלק ההתרסקות שלו.MTA2311 כתב:רק עכשיו ראיתי שכל הסיפור התחיל כי הוא אמר להם להוריד את השלטים נגד פדרמן
מגיע לו הרבה יותר מקצת צעקות. שותף מלא להשמדת המועדון.
09 נובמבר 2025, 12:36
omerk כתב:נראה שבינתיים דאוטין לא הולך לשום מקום.
09 נובמבר 2025, 12:57
ankram כתב:omerk כתב:נראה שבינתיים דאוטין לא הולך לשום מקום.
הוא גם לא מוסר לאף אחד הזבל G ליג הזה שמפחד לעשות לייאפ
09 נובמבר 2025, 15:00
Avi1508 כתב:ankram כתב:omerk כתב:נראה שבינתיים דאוטין לא הולך לשום מקום.
הוא גם לא מוסר לאף אחד הזבל G ליג הזה שמפחד לעשות לייאפ
סיים אתמול עם 6 אסיסטים
09 נובמבר 2025, 15:14
ankram כתב:Avi1508 כתב:ankram כתב:omerk כתב:נראה שבינתיים דאוטין לא הולך לשום מקום.
הוא גם לא מוסר לאף אחד הזבל G ליג הזה שמפחד לעשות לייאפ
סיים אתמול עם 6 אסיסטים
זה לא אומר כלום, הדבר הראשון שהוא עושה זה לייצר לעצמו ורק בלית ברירה הוא מוסר את הכדור,
בשיטה של קטש , הגארדים מחזיקים רוב הזמן את הכדור הוא לא עובר בין כל השחקנים אז יש למוביל הכדור תמיד אופציה לכמה אסיסטים
אב שיש מתפרצת או חצי מתפרצת , הוא מתעקש לסיים לבד.
09 נובמבר 2025, 15:17
felix_r כתב:ankram כתב:Avi1508 כתב:ankram כתב:omerk כתב:נראה שבינתיים דאוטין לא הולך לשום מקום.
הוא גם לא מוסר לאף אחד הזבל G ליג הזה שמפחד לעשות לייאפ
סיים אתמול עם 6 אסיסטים
זה לא אומר כלום, הדבר הראשון שהוא עושה זה לייצר לעצמו ורק בלית ברירה הוא מוסר את הכדור,
בשיטה של קטש , הגארדים מחזיקים רוב הזמן את הכדור הוא לא עובר בין כל השחקנים אז יש למוביל הכדור תמיד אופציה לכמה אסיסטים
אב שיש מתפרצת או חצי מתפרצת , הוא מתעקש לסיים לבד.
שמעו, אני חושב שכול התעסקות הזאת ברכז היא מוגזמת. לדעתי, זאת לא הבעיה העיקרית של מכבי. מכבי במקום השני ביורוליג באסיסטים למשחק (מונאקו ראשונה). מכבי היא גם במקום השלישי ביורוליג בכמות הנקודות שהיא קולעת (רק הפועל ו-וולנסיה קולעות יותר). מה שאומר שההתקפה שלנו היא בסדר גמור יחסית להגנה.
לעומת זאת מכבי סופגת הכי הרבה נקודות ביורוליג! היריבות קולעות לסל שלנו 96 נקודות בממוצע למשחק. כאשר הבאות אחרי מכבי ולנסיה ואסבל סופגות 6 נקודות פחות. מכבי גם במקום הראשון ביורוליג במדד שהיריבות עושות עלינו. אנחנו במקום הרביעי מהסוף בריבאונד...
מה זה אומר? ברור לכולם. הגנה. זאת הבעיה שלנו. בעיקר הגנה מתחת לסל וריבאונד.