יורוליג מחזור 16: דובאי נגד מכבי - שלישי 18:00

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: יורוליג מחזור 16: דובאי נגד מכבי - שלישי 18:00

הודעהעל ידי Gevaudan » 17 דצמבר 2025, 01:07

זה נכון שהפרשנים בערוץ הספורט נוטים להחליק לישראלים יותר מדי (גם כשלא צריך),
אבל האמת היא שבמקרה של סורקין שלח תמיד מסתלבט על האין הגנה שלו, כפי שעשה עם אליהו.

ההבדל היחיד הוא שאליהו היה מקבל על הראש מהמאמן שהיה לו, והיה מספסל אותו כשהוא לא עושה הגנה.
עם סורקין זה לא קורה ולא מתאפשר בגלל איך שבנוי הסגל. לכן אין לו תמריץ אמיתי להשתפר שם.

על כל פנים, זה נכון שהוא בור הגנתי, אבל אם הוא מתכוון להמשיך לקלוע כמו שהוא קולע, אני אחיה עם זה.
Gevaudan
 
הודעות: 897
הצטרף: 16 אוקטובר 2017, 14:13



Re: יורוליג מחזור 16: דובאי נגד מכבי - שלישי 18:00

הודעהעל ידי Mitelka » 17 דצמבר 2025, 10:08

felix_r כתב:הוקינס לא שיחק?
גם לא הנקינס.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
תמונה
Mitelka
 
הודעות: 3640
הצטרף: 22 יוני 2015, 20:32

Re: יורוליג מחזור 16: דובאי נגד מכבי - שלישי 18:00

הודעהעל ידי שמוליק » 17 דצמבר 2025, 10:09

Gevaudan כתב:זה נכון שהפרשנים בערוץ הספורט נוטים להחליק לישראלים יותר מדי (גם כשלא צריך),
אבל האמת היא שבמקרה של סורקין שלח תמיד מסתלבט על האין הגנה שלו, כפי שעשה עם אליהו.

ההבדל היחיד הוא שאליהו היה מקבל על הראש מהמאמן שהיה לו, והיה מספסל אותו כשהוא לא עושה הגנה.
עם סורקין זה לא קורה ולא מתאפשר בגלל איך שבנוי הסגל. לכן אין לו תמריץ אמיתי להשתפר שם.

על כל פנים, זה נכון שהוא בור הגנתי, אבל אם הוא מתכוון להמשיך לקלוע כמו שהוא קולע, אני אחיה עם זה.

הספסול עזר לאליהו?
Mac McClung שמונה אסיסטים למשחק 30 נקודות 29 מדד יעילות בג'יליג, קלארק,נועם יעקב/ים מדר
דוויין וושינגטון, Jared Butler,שארפ, גונדי
סי.ג'יי אלבי, בריסט, ספנסר וייס/בן גולד מאשדוד
הורד,סורקין, ליף
Moses Brown2.18, אוסקר צ׳יבווה, Tyrell Harrison 2:13
שמוליק
 
הודעות: 2490
הצטרף: 05 אפריל 2011, 22:32

Re: יורוליג מחזור 16: דובאי נגד מכבי - שלישי 18:00

הודעהעל ידי JarJarBinx » 17 דצמבר 2025, 10:24

שמוליק כתב:
Gevaudan כתב:זה נכון שהפרשנים בערוץ הספורט נוטים להחליק לישראלים יותר מדי (גם כשלא צריך),
אבל האמת היא שבמקרה של סורקין שלח תמיד מסתלבט על האין הגנה שלו, כפי שעשה עם אליהו.

ההבדל היחיד הוא שאליהו היה מקבל על הראש מהמאמן שהיה לו, והיה מספסל אותו כשהוא לא עושה הגנה.
עם סורקין זה לא קורה ולא מתאפשר בגלל איך שבנוי הסגל. לכן אין לו תמריץ אמיתי להשתפר שם.

על כל פנים, זה נכון שהוא בור הגנתי, אבל אם הוא מתכוון להמשיך לקלוע כמו שהוא קולע, אני אחיה עם זה.

הספסול עזר לאליהו?

לא ממש וספק אם יעזור לסורקין.
אבל השנה הזו הראתה שסורקין לא יכול להיות סנטר מוביל של קבוצה רצינית. זה מה שנקרא "שחקן של קבוצות קטנות", יקלע הרבה אבל לא יוביל קבוצה מנצחת. קיבל את כל הבמה להוכיח אחרת וכשל לחלוטין. מכבי תצטרך להביא סנטר מוביל, ולהזיז את סורקין לתפקיד של שחקן שעולה מהספסל לתת נקודות בדקות מסויימות.
סמל אישי של המשתמש
JarJarBinx
 
הודעות: 1465
הצטרף: 21 יוני 2011, 16:01

Re: יורוליג מחזור 16: דובאי נגד מכבי - שלישי 18:00

הודעהעל ידי Gevaudan » 17 דצמבר 2025, 10:53

שמוליק כתב:
Gevaudan כתב:זה נכון שהפרשנים בערוץ הספורט נוטים להחליק לישראלים יותר מדי (גם כשלא צריך),
אבל האמת היא שבמקרה של סורקין שלח תמיד מסתלבט על האין הגנה שלו, כפי שעשה עם אליהו.

ההבדל היחיד הוא שאליהו היה מקבל על הראש מהמאמן שהיה לו, והיה מספסל אותו כשהוא לא עושה הגנה.
עם סורקין זה לא קורה ולא מתאפשר בגלל איך שבנוי הסגל. לכן אין לו תמריץ אמיתי להשתפר שם.

על כל פנים, זה נכון שהוא בור הגנתי, אבל אם הוא מתכוון להמשיך לקלוע כמו שהוא קולע, אני אחיה עם זה.

הספסול עזר לאליהו?

לדעתי כן. כשהוא היה חוזר הוא היה מתאמץ יותר.
ובכל מקרה הנקודה שלי הייתה שזה היה ממזער נזקים.

כאן, ומכיוון שאין סנטרים בסגל ברמה/טובים מסורקין, אין בכלל פריבילגיה כזו.
Gevaudan
 
הודעות: 897
הצטרף: 16 אוקטובר 2017, 14:13

הקודם

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: עידן ו־63 אורחים