המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
Jazzman כתב:התגלגלתי מצחוק מנסיון האליהופ בין קלארק לריימן.

A.Parker כתב:מרשים שקטש הצליח לייצב את הקבוצה גם בליגה כשהם משייטים בהילוך שני
משתמשים הגולשים בפורום זה: A.Parker, felix_r, Google [Bot], גל גל, מרסר ו־102 אורחים