זאק הנקינס חתם במכבי

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: זאק הנקינס חתם במכבי

הודעהעל ידי עידן » 23 דצמבר 2025, 18:44

Mitelka כתב:חש בכאבים לאחר המשחק נגד נס ציונה - ובבדיקת MRI התגלה חבלה בעצם.

צפוי להיעדר שבועיים-שלושה.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk


שחקן חותם באמת באמצע העונה במכבי רק אחרי שמתגלה אצלו פציעה.

עכשיו אפשר רשמית להגיד welcome. נקווה שיחזור מהפציעה מהר וחזק מתמיד.
עידן
 
הודעות: 6721
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52



Re: זאק הנקינס חתם במכבי

הודעהעל ידי A.Parker » 23 דצמבר 2025, 19:30

בטח יביאו מחליף
A.Parker
 
הודעות: 11800
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: זאק הנקינס חתם במכבי

הודעהעל ידי JarJarBinx » 23 דצמבר 2025, 19:35

זה כמו הפרסומת מפעם על ייעוץ מול ביטוח לאומי.
חלית? נפצעת? בוא תחתום במכבי
סמל אישי של המשתמש
JarJarBinx
 
הודעות: 1465
הצטרף: 21 יוני 2011, 16:01

Re: זאק הנקינס חתם במכבי

הודעהעל ידי עידן » 23 דצמבר 2025, 21:16

A.Parker כתב:בטח יביאו מחליף


השוק קשה ודל, יייקח קצת זמן.

עוד חודשיים-שלושה יחתום מחליף ראוי שיסייע במאבקי הפלייאוף בליגת ווינר סל נגד הפועל ב"ש.
עידן
 
הודעות: 6721
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: זאק הנקינס חתם במכבי

הודעהעל ידי Gevaudan » 24 דצמבר 2025, 09:37

חבלה ממה? אני שואל ברצינות. הבן אדם בקושי הלך על המגרש, עשה טובה שקפץ לריבאונדים, זז כמו עגלה מצד לצד.
לא ברור כ"כ.
Gevaudan
 
הודעות: 897
הצטרף: 16 אוקטובר 2017, 14:13

Re: זאק הנקינס חתם במכבי

הודעהעל ידי עידן » 24 דצמבר 2025, 10:05

Gevaudan כתב:חבלה ממה? אני שואל ברצינות. הבן אדם בקושי הלך על המגרש, עשה טובה שקפץ לריבאונדים, זז כמו עגלה מצד לצד.
לא ברור כ"כ.


אולי הוא כבר היה פצוע כשהגיע וזה פשוט החמיר?
עידן
 
הודעות: 6721
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: זאק הנקינס חתם במכבי

הודעהעל ידי felix_r » 24 דצמבר 2025, 11:20

Gevaudan כתב:חבלה ממה? אני שואל ברצינות. הבן אדם בקושי הלך על המגרש, עשה טובה שקפץ לריבאונדים, זז כמו עגלה מצד לצד.
לא ברור כ"כ.


זוכר איך בעונה שעברה שחקן של ברצלונה קרע את האכילס בצעד פשוט מעל קו החוץ לתוך המגרש? אז חבלה היא דבר פשוט הרבה יותר ויכולה לקרות ממכה באימון
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52885
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: זאק הנקינס חתם במכבי

הודעהעל ידי שועל » 24 יוני 2026, 11:45

לא יודע אם הוא ימשיך פה או לא אבל חייב לתת עליו מילה טובה
עלה על הפרקט בסדרת גמר בלי להתרגש מכלום, לא נתן כבוד לאף אחד, מיצה כמעט כל מהלך שהוא היה מעורב בו והיה נראה כמו השחקן שהכי איכפת לו על הפרקט

גבר.
ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את מחלקות ההנהלה והסקאוטינג
סמל אישי של המשתמש
שועל
 
הודעות: 16132
הצטרף: 13 אפריל 2016, 11:43
מיקום: ממלא_את_הכורסה

Re: זאק הנקינס חתם במכבי

הודעהעל ידי my man » 24 יוני 2026, 11:49

אחלה הנקינס יש מצב שההחתמה שלו הצילה את האליפות
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31655
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: זאק הנקינס חתם במכבי

הודעהעל ידי עידן » 24 יוני 2026, 11:57

my man כתב:אחלה הנקינס יש מצב שההחתמה שלו הצילה את האליפות


לשדרג לו עכשיו את החוזה ולהחתים אותו ל-3 שנים נוספות לפני שיברח לגדולות של אירופה.

חוץ ממנו אפשר להחתים עוד גבוה זול אך איכותי וסגרנו את הסגל.
עידן
 
הודעות: 6721
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: זאק הנקינס חתם במכבי

הודעהעל ידי my man » 24 יוני 2026, 12:28

עידן כתב:
my man כתב:אחלה הנקינס יש מצב שההחתמה שלו הצילה את האליפות


לשדרג לו עכשיו את החוזה ולהחתים אותו ל-3 שנים נוספות לפני שיברח לגדולות של אירופה.

חוץ ממנו אפשר להחתים עוד גבוה זול אך איכותי וסגרנו את הסגל.

חחחח אני איתך פה כן?
אין צורך לתקוף...
בלי החתמה שלו אנחנו תקועים עם רומן ל40 דק' במשחק
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31655
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: זאק הנקינס חתם במכבי

הודעהעל ידי עידן » 24 יוני 2026, 12:33

my man כתב:
עידן כתב:
my man כתב:אחלה הנקינס יש מצב שההחתמה שלו הצילה את האליפות


לשדרג לו עכשיו את החוזה ולהחתים אותו ל-3 שנים נוספות לפני שיברח לגדולות של אירופה.

חוץ ממנו אפשר להחתים עוד גבוה זול אך איכותי וסגרנו את הסגל.

חחחח אני איתך פה כן?
אין צורך לתקוף...
בלי החתמה שלו אנחנו תקועים עם רומן ל40 דק' במשחק


חח לא תקפתי, הכל בסדר.

בלי החתמה שלו היה משחק סנטוס. אי אפשר לדעת, אולי גם סנטוס היה משחק סביר בגמר. אני באמת לא חושב שיש כזה הבדל משמעותי ביניהם.

כך או אחרת, לא סותר את העובדה שמדובר בשחקן שהוא במקרה הטוב שחקן יורוקאפ. הוא גם תיכף בן 30 אז זה לא שאפשר להגיד שיש פה פוטנציאל עתידי לממש.
עידן
 
הודעות: 6721
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: זאק הנקינס חתם במכבי

הודעהעל ידי שועל » 24 יוני 2026, 12:43

לא בטוח בעצמי לגביו אבל רק בשביל לאזן: לכמה סנטרים באירופה יש את הנתונים שלו? 2.11 חזק ורחב, מאוד טכני מסביב לסל, חכם, קבוצתי, מוסר טוב מאוד, אנרגטי, נותן בכל דקה את המקסימום, לא נבהל מרגעים גדולים.
זה הרי די ברור שרואים ברומן סנטר פותח ומתכוונים להביא מישהו שבעיקר ישלים את מה שהוא לא נותן בהגנה ובאתלטיות. אז כסנטר שלישי לא הייתי פוסל אותו
ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את מחלקות ההנהלה והסקאוטינג
סמל אישי של המשתמש
שועל
 
הודעות: 16132
הצטרף: 13 אפריל 2016, 11:43
מיקום: ממלא_את_הכורסה

Re: זאק הנקינס חתם במכבי

הודעהעל ידי my man » 24 יוני 2026, 13:44

הרבה זמן לא השתמשו פה בביטוי האלמותי "כסנטר שלישי הוא יהיה טוב" חחח
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31655
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: זאק הנקינס חתם במכבי

הודעהעל ידי עידן » 24 יוני 2026, 14:29

my man כתב:הרבה זמן לא השתמשו פה בביטוי האלמותי "כסנטר שלישי הוא יהיה טוב" חחח


כזר 9-10 הוא יהיה מעולה
עידן
 
הודעות: 6721
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: זאק הנקינס חתם במכבי

הודעהעל ידי שועל » 24 יוני 2026, 14:47

my man כתב:הרבה זמן לא השתמשו פה בביטוי האלמותי "כסנטר שלישי הוא יהיה טוב" חחח

תיזהר ממני
ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את מחלקות ההנהלה והסקאוטינג
סמל אישי של המשתמש
שועל
 
הודעות: 16132
הצטרף: 13 אפריל 2016, 11:43
מיקום: ממלא_את_הכורסה

Re: זאק הנקינס חתם במכבי

הודעהעל ידי my man » 24 יוני 2026, 14:49

שועל כתב:
my man כתב:הרבה זמן לא השתמשו פה בביטוי האלמותי "כסנטר שלישי הוא יהיה טוב" חחח

תיזהר ממני

:miller_erez:
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31655
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: זאק הנקינס חתם במכבי

הודעהעל ידי A.Parker » 24 יוני 2026, 14:52

אימאלה...אני כבר רואה איך אוהדים כאן יתמכו בהשארה שלו
A.Parker
 
הודעות: 11800
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

הקודם

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Blazergun, Google [Bot] ו־69 אורחים