פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל
04 פברואר 2026, 00:24
גם פאו מנצחת את ריאל מדריד עם ווינר שוט של ג׳ריאן גרנט
04 פברואר 2026, 00:37
Avi1508 כתב:itai7 כתב:הפועל מפסידה לכוכב בחוץ
23-6 ברבע הרביעי לכוכב
הפועל משחקים כדורסל מגעיל רק זורקים מבחוץ יש להם 2 גבוהים ברמה גבוהה ולא משתמשים בהם בכלל, איטודיס מאכזב מאוד משחק כדורסל של ג'יליג אין תרגילים אין שיטה הכול על יכלות אישיות וברמות האלה זה לא עובד ואם יפסידו לולנסיה בחמישי ינאי יפטר אותו.
04 פברואר 2026, 00:42
איטודיס מאשים את הקהל של הפועל בהפסדים לוקח דוגמא מהקהל של הכוכב, בכללי הוא נראה בפאניקה.
04 פברואר 2026, 01:13
איזה מזל יש להפועל שכול היריבות שלה בצמרת הפסידו גם כן: אולימפיאוקס, מונאקו, ריאל, ברצלונה, ולנסיה! כולן הפסידו.
04 פברואר 2026, 01:16
felix_r כתב:איזה מזל יש להפועל שכול היריבות שלה בצמרת הפסידו גם כן: אולימפיאוקס, מונאקו, ריאל, ברצלונה, ולנסיה! כולן הפסידו.
לא כל הקבוצות בצמרת הפסידו, יש את ז׳לגיריס, פאו וכמובן הכוכב שניצחו כך שהפסד של הפועל בחמישי יוריד אותם למקום ה7 ומחוץ לפלייאוף
נערך לאחרונה על ידי
Avi1508 בתאריך 04 פברואר 2026, 01:18, נערך 2 פעמים בסך הכל.
04 פברואר 2026, 01:17
felix_r כתב:איזה מזל יש להפועל שכול היריבות שלה בצמרת הפסידו גם כן: אולימפיאוקס, מונאקו, ריאל, ברצלונה, ולנסיה! כולן הפסידו.
ועדיין הכול שם צפוף מאוד, הפועל בסכנה מבחינתה לא להיות ביורוליג בעונה הבאה.
04 פברואר 2026, 02:03
מספיק שהפועל תסיים במקומות 7-8 או שהיא חייבת לנצח בפלייאין ולהעפיל לפלייאוף? בהחלט יש מצב שהם יהיו בחוץ
05 פברואר 2026, 23:54
פרטיזן ב24 הפרש על פנאתינייקוס בסוף הרבע השלישי
05 פברואר 2026, 23:57
הפועל תל אביב שוב פעם מאבדת 16 הפרש בדרך לשוויון בדקות הסיום מול ולנסיה
אני לשם שינוי מעדיף ניצחון של הפועל הערב כדי שלא יביאו בטעות מאמן יותר טוב מאיטודיס
06 פברואר 2026, 00:16
מה שמונטרו עושה להפועל
06 פברואר 2026, 00:18
מביך עבורם להפסיד את זה. איטודיס גרוע מאוד, ועוד טחן את אוטורו בלי סוף.
06 פברואר 2026, 00:20
רק שלא יפטרו את איטודיס
06 פברואר 2026, 00:21
A.Parker כתב:מביך עבורם להפסיד את זה. איטודיס גרוע מאוד, ועוד טחן את אוטורו בלי סוף.
הפועל מובילה רוב המשחק ורק זורקת הירו בול, אין להם שום שיטה כמו בשכונה.
06 פברואר 2026, 00:21
תרחיש אפשרי:
איטודיס מפוטר
עתמאן מפוטר
ינאי מחתים את עתמאן כדי להכניס עוד אצבע בעין של מכבי
06 פברואר 2026, 00:21
A.Parker כתב:תרחיש אפשרי:
איטודיס מפוטר
עתמאן מפוטר
ינאי מחתים את עתמאן כדי להכניס עוד אצבע בעין של מכבי
עתמן לא יאמן קבוצה ישראלית אפילו לא בצחוק.
נערך לאחרונה על ידי
מרסר בתאריך 06 פברואר 2026, 00:22, נערך פעם אחת בסך הכל.
06 פברואר 2026, 00:21
אני לא מאמין שגם את זה הם הפסידו.
עם היכולת הזו גם הפלייאין לא בטוח עבורם.
06 פברואר 2026, 00:24
הפועל יוצאת לירושלים ואז בחוץ מול ז'לגיריס ואז מילאנו בישראל, אפילו מול איזו קבוצה נוחה בשביל לצאת מהמשבר אין לה.
06 פברואר 2026, 00:26
מרסר כתב:הפועל יוצאת לירושלים ואז בחוץ מול ז'לגיריס ואז מילאנו בישראל, אפילו מול איזו קבוצה נוחה בשביל לצאת מהמשבר אין לה.
כשאלייז׳ה בראיינט יחזור הם ייראו יותר טוב
מאז שהוא בחוץ הם עם 4 הפסדים רצופים
06 פברואר 2026, 00:34
עידן כתב:אני לא מאמין שגם את זה הם הפסידו.
עם היכולת הזו גם הפלייאין לא בטוח עבורם.
יש להם מזל ענק. כול היריבות על מקומות בפליי-אוף ממשיכות להפסיד. ריאל שוב הפסידה. מונאקו שוב הפסידה. גם פאו בדרך בטוחה להפסד
06 פברואר 2026, 00:49
לא מובן השיחרור של קבוקלו מהפועל שהיה טוב היום בניצחון של דובאי על ריאל, כי מה שחסר להפועל זה 4 ברמה.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.