יורוליג מחזור 27: הכוכב האדום נגד מכבי ת"א, שישי, 21:00

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

יורוליג מחזור 27: הכוכב האדום נגד מכבי ת"א, שישי, 21:00

הודעהעל ידי מרסר » 06 פברואר 2026, 16:05

6/2, אולם: בלגרד ארנה, שידור ישיר ספורט 5.

במכבי יעדרו: לוני ווקר, וטי ג'יי ליף.

בכוכב האדום יעדרו: אייזיאה קאנן, חסיאל ריברו, טייסון קרטר, ואורוש פלאביסיץ'.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26



Re: יורוליג מחזור 27: הכוכב האדום נגד מכבי ת"א, שישי, 21:00

הודעהעל ידי שמוליק » 06 פברואר 2026, 16:22

מרסר כתב:6/2, אולם: בלגרד ארנה, שידור ישיר ספורט 5.

במכבי יעדרו: לוני ווקר, וטי ג'יי ליף.

בכוכב האדום יעדרו: אייזיאה קאנן, חסיאל ריברו, טייסון קרטר, ואורוש פלאביסיץ'.

שבר מאמץ משחק היום?
Mac McClung שמונה אסיסטים למשחק 30 נקודות 29 מדד יעילות בג'יליג, קלארק,נועם יעקב/ים מדר
דוויין וושינגטון, Jared Butler,שארפ, גונדי
סי.ג'יי אלבי, בריסט, ספנסר וייס/בן גולד מאשדוד
הורד,סורקין, ליף
Moses Brown2.18, אוסקר צ׳יבווה, Tyrell Harrison 2:13
שמוליק
 
הודעות: 2490
הצטרף: 05 אפריל 2011, 22:32

Re: יורוליג מחזור 27: הכוכב האדום נגד מכבי ת"א, שישי, 21:00

הודעהעל ידי מרסר » 06 פברואר 2026, 22:08

נמאס כבר מתקלות שעונים שעוצרים משחק לדקות ארוכות בגלל זה.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: יורוליג מחזור 27: הכוכב האדום נגד מכבי ת"א, שישי, 21:00

הודעהעל ידי מרסר » 06 פברואר 2026, 22:12

יאללה קלארק איזו פתיחה
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: יורוליג מחזור 27: הכוכב האדום נגד מכבי ת"א, שישי, 21:00

הודעהעל ידי שועל » 06 פברואר 2026, 22:18

בריסט זה לא זה. איבד את התחושה לגמרי
מעדיף כבר את ריימן
איפי לא נראה בעניינים
מישהו נוסף מעבר לקלארק יצטרך להתעלות אחרת זו תהיה תבוסה
ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את מחלקות ההנהלה והסקאוטינג
סמל אישי של המשתמש
שועל
 
הודעות: 16130
הצטרף: 13 אפריל 2016, 11:43
מיקום: ממלא_את_הכורסה

Re: יורוליג מחזור 27: הכוכב האדום נגד מכבי ת"א, שישי, 21:00

הודעהעל ידי שועל » 06 פברואר 2026, 22:33

הם עושים עבודה טובה מאוד על בלאט ועל איפי מתוך הבנה שהם המנועים של הקבוצה

את קלארק הרווחנו כמו הקלישאה בעקבות הפציעה של לוני. בתכלס הוא משחק בתקופה האחרונה לא פחות טוב ממנו
ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את מחלקות ההנהלה והסקאוטינג
סמל אישי של המשתמש
שועל
 
הודעות: 16130
הצטרף: 13 אפריל 2016, 11:43
מיקום: ממלא_את_הכורסה

Re: יורוליג מחזור 27: הכוכב האדום נגד מכבי ת"א, שישי, 21:00

הודעהעל ידי רנדי וייט » 06 פברואר 2026, 22:37

קלארק בטרוף
רנדי וייט
 
הודעות: 950
הצטרף: 20 אוקטובר 2011, 20:07

Re: יורוליג מחזור 27: הכוכב האדום נגד מכבי ת"א, שישי, 21:00

הודעהעל ידי מרסר » 06 פברואר 2026, 22:38

מזה הדבר הזה
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: יורוליג מחזור 27: הכוכב האדום נגד מכבי ת"א, שישי, 21:00

הודעהעל ידי felix_r » 06 פברואר 2026, 22:38

ג'ימי קלארק! מה זה היה?? :dance4
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52884
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: יורוליג מחזור 27: הכוכב האדום נגד מכבי ת"א, שישי, 21:00

הודעהעל ידי שועל » 06 פברואר 2026, 22:40

חובה להכניס את לונדברג למשחק
ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את מחלקות ההנהלה והסקאוטינג
סמל אישי של המשתמש
שועל
 
הודעות: 16130
הצטרף: 13 אפריל 2016, 11:43
מיקום: ממלא_את_הכורסה

Re: יורוליג מחזור 27: הכוכב האדום נגד מכבי ת"א, שישי, 21:00

הודעהעל ידי felix_r » 06 פברואר 2026, 22:41

שועל כתב:חובה להכניס את לונדברג למשחק


הינה, סופסוף שם שלשה
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52884
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: יורוליג מחזור 27: הכוכב האדום נגד מכבי ת"א, שישי, 21:00

הודעהעל ידי שועל » 06 פברואר 2026, 22:42

felix_r כתב:ג'ימי קלארק! מה זה היה?? :dance4

צריך קצת לשייף דברים בקטנה והוא שחקן יוצא מן הכלל
ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את מחלקות ההנהלה והסקאוטינג
סמל אישי של המשתמש
שועל
 
הודעות: 16130
הצטרף: 13 אפריל 2016, 11:43
מיקום: ממלא_את_הכורסה

Re: יורוליג מחזור 27: הכוכב האדום נגד מכבי ת"א, שישי, 21:00

הודעהעל ידי שועל » 06 פברואר 2026, 22:45

felix_r כתב:
שועל כתב:חובה להכניס את לונדברג למשחק


הינה, סופסוף שם שלשה

עדיין לא בעניינים
לא חלק מהמשחק
ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את מחלקות ההנהלה והסקאוטינג
סמל אישי של המשתמש
שועל
 
הודעות: 16130
הצטרף: 13 אפריל 2016, 11:43
מיקום: ממלא_את_הכורסה

Re: יורוליג מחזור 27: הכוכב האדום נגד מכבי ת"א, שישי, 21:00

הודעהעל ידי felix_r » 06 פברואר 2026, 22:48

איזה דאנק של סורקין!

אילו רק במעט היה משפר את ההגנה :sorry
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52884
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: יורוליג מחזור 27: הכוכב האדום נגד מכבי ת"א, שישי, 21:00

הודעהעל ידי גיא » 06 פברואר 2026, 22:48

חצי שני מכבי לא יכולה תמימה וחלשה. כי הם והקהל ירימו אינטנסיביות
גיא
 
הודעות: 1308
הצטרף: 05 אפריל 2011, 22:26

Re: יורוליג מחזור 27: הכוכב האדום נגד מכבי ת"א, שישי, 21:00

הודעהעל ידי felix_r » 06 פברואר 2026, 22:50

חבל ששוב הלכו על בידוד של לונדברג שלא פוגע. היה צריך לתת לקלארק לקחת את זה
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52884
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: יורוליג מחזור 27: הכוכב האדום נגד מכבי ת"א, שישי, 21:00

הודעהעל ידי felix_r » 06 פברואר 2026, 22:51

גיא כתב:חצי שני מכבי לא יכולה תמימה וחלשה. כי הם והקהל ירימו אינטנסיביות


שמע... רוב אוהדי מכבי גם ככה לא ציפו לניצחון במשחק הזה. אז לפחות אנחנו נהנים מהמחצית הראשונה :)
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52884
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: יורוליג מחזור 27: הכוכב האדום נגד מכבי ת"א, שישי, 21:00

הודעהעל ידי שועל » 06 פברואר 2026, 22:53

איפי נורא
ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את מחלקות ההנהלה והסקאוטינג
סמל אישי של המשתמש
שועל
 
הודעות: 16130
הצטרף: 13 אפריל 2016, 11:43
מיקום: ממלא_את_הכורסה

Re: יורוליג מחזור 27: הכוכב האדום נגד מכבי ת"א, שישי, 21:00

הודעהעל ידי רנדי וייט » 06 פברואר 2026, 22:54

סל אחרון גדול חח
רנדי וייט
 
הודעות: 950
הצטרף: 20 אוקטובר 2011, 20:07

Re: יורוליג מחזור 27: הכוכב האדום נגד מכבי ת"א, שישי, 21:00

הודעהעל ידי felix_r » 06 פברואר 2026, 22:54

שועל כתב:איפי נורא


בדרך כלל הוא נותן מחצית אחת טובה. נקווה שהפעם זאת תהיה המחצית השנייה
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52884
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

הבא

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, Google [Bot], Google Adsense [Bot] ו־62 אורחים