המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
מרסר כתב:קלארק לא מרוכז חבל שלונדברג חסר

Avi1508 כתב:יצאנו בזול מהרבע הזה
עודד חייב להרכיב חמישיות יותר טובות וגם לתת דקות לדאוטין
A.Parker כתב:סנטוס טיפש
מרסר כתב:מה יהיה עם השיפוט, מה הם לא עושים עבירות
A.Parker כתב:רק זה היה חסר לנו
משתמשים הגולשים בפורום זה: Baidu [Spider], Blazergun, felix_r, Google [Bot], Google Adsense [Bot] ו־59 אורחים