ת'רד נבחרות ישראל V3

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: ת'רד נבחרות ישראל V3

הודעהעל ידי omerk » 02 דצמבר 2025, 13:45

A.Parker כתב:עוד הופעה של הגנה מזוויעה
מזל שמתפתחים פה שחקנים כמו מאייר, וולף וליף שיוכלו להוסיף כישרון וקשיחות

מקווה שוולף ושרף יזכרו איך עושים הגנהה אחרי עונת הת'נקינג הזאת בנטס
omerk
 
הודעות: 1930
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53



Re: ת'רד נבחרות ישראל V3

הודעהעל ידי A.Parker » 02 דצמבר 2025, 13:55

omerk כתב:
A.Parker כתב:עוד הופעה של הגנה מזוויעה
מזל שמתפתחים פה שחקנים כמו מאייר, וולף וליף שיוכלו להוסיף כישרון וקשיחות

מקווה שוולף ושרף יזכרו איך עושים הגנהה אחרי עונת הת'נקינג הזאת בנטס

עדיין ישמרו כמה רמות מעל רומן ותמיר
A.Parker
 
הודעות: 11800
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: ת'רד נבחרות ישראל V3

הודעהעל ידי A.Parker » 02 מרץ 2026, 17:28

שני נצחונות גבוהים לנבחרת על קפריסין בחלון הזה. קרואטיה מנגד ניצחה את גרמניה כשעדיף היה שיפסידו. בכל מקרה העפלנו לשלב הבא וחשוב להגיע לחלון הבא בסגל החזק ביותר כדי לנצח לפחות משחק אחד.
A.Parker
 
הודעות: 11800
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: ת'רד נבחרות ישראל V3

הודעהעל ידי my man » 04 מרץ 2026, 19:29

A.Parker כתב:שני נצחונות גבוהים לנבחרת על קפריסין בחלון הזה. קרואטיה מנגד ניצחה את גרמניה כשעדיף היה שיפסידו. בכל מקרה העפלנו לשלב הבא וחשוב להגיע לחלון הבא בסגל החזק ביותר כדי לנצח לפחות משחק אחד.

מה הסיפור עם הניצחון של קרואטיה? קראתי איפשהו שזה פוגע בנו...מישהו יכול להסביר?
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31657
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: ת'רד נבחרות ישראל V3

הודעהעל ידי A.Parker » 04 מרץ 2026, 19:32

my man כתב:
A.Parker כתב:שני נצחונות גבוהים לנבחרת על קפריסין בחלון הזה. קרואטיה מנגד ניצחה את גרמניה כשעדיף היה שיפסידו. בכל מקרה העפלנו לשלב הבא וחשוב להגיע לחלון הבא בסגל החזק ביותר כדי לנצח לפחות משחק אחד.

מה הסיפור עם הניצחון של קרואטיה? קראתי איפשהו שזה פוגע בנו...מישהו יכול להסביר?

התוצאות מהשלב הנוכחי נגררות גם לשלב הבא. העדיפות היתה שגרמניה תנצח מאיר וברור שהיא תעפיל, בזמן שקרואטיה במאבק צמוד מולנו והשיגה ניצחון חשוב.
A.Parker
 
הודעות: 11800
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: ת'רד נבחרות ישראל V3

הודעהעל ידי my man » 04 מרץ 2026, 19:35

A.Parker כתב:
my man כתב:
A.Parker כתב:שני נצחונות גבוהים לנבחרת על קפריסין בחלון הזה. קרואטיה מנגד ניצחה את גרמניה כשעדיף היה שיפסידו. בכל מקרה העפלנו לשלב הבא וחשוב להגיע לחלון הבא בסגל החזק ביותר כדי לנצח לפחות משחק אחד.

מה הסיפור עם הניצחון של קרואטיה? קראתי איפשהו שזה פוגע בנו...מישהו יכול להסביר?

התוצאות מהשלב הנוכחי נגררות גם לשלב הבא. העדיפות היתה שגרמניה תנצח מאיר וברור שהיא תעפיל, בזמן שקרואטיה במאבק צמוד מולנו והשיגה ניצחון חשוב.

הבנתי...אין לנו ניסיון טוב עם עליות לאליפויות עולם..(אם כי היו הזדמנויות - ופשוט פספסנו אותן)
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31657
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: ת'רד נבחרות ישראל V3

הודעהעל ידי Shay_uzan » 24 יוני 2026, 12:10

אם גינת לא מתייצב בחלון הקרוב צריך להעיף אותו ממעמד הקפטן אם לא מהנבחרת כולה
שימו לב לתאריך, מאז היו 2 משחקים שהוא שיחק בהם יופי ועל הדרך הוא ממשיך לתקוף שחקנים אחרים.
אני רוצה להזכיר שבלאט היה בחוץ חודשיים והיה חלון נבחרת באמצע הוא יצא בראיונות לתקוף אותו וגם היה מקרה שהוא טינף על בלאט ולא שיחק בעצמו (כנל מדר).
הדאבל סטנדארט מצד אחד וההתנהגות החוסר ספורטיבית שלו מצד שני צריכה להעיף אותו על טיל
קבצים מצורפים
צילום מסך 2026-06-24 120105.png
צילום מסך 2026-06-24 120105.png (30.16 KiB) נצפה 38 פעמים
תמונה
סמל אישי של המשתמש
Shay_uzan
 
הודעות: 10180
הצטרף: 31 יולי 2019, 15:08

Re: ת'רד נבחרות ישראל V3

הודעהעל ידי A.Parker » 24 יוני 2026, 14:49

אני חושב שהביקורת על בלאט היתה מוצדקת, וכך היא צריכה להיות גם כאן. מביך מאוד אם לא ישתתף ואני בהחלט בעד שלילת הקפטן ממנו.
A.Parker
 
הודעות: 11800
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

הקודם

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: עידן ו־49 אורחים